رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اقدام عده ای در استان گیلان در برهم زدن نظم و امنیت جامعه گفت: در اغتشاشات اخیر عده ای خاص قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و براندازی و آشوب را داشتند که قوه قضاییه با ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در همایش رؤسای دادگستری و دادستان های گیلان با بیان اینکه رعایت انصاف و عدالت در قوه قضاییه یک اصل بسیار مهم است، اظهار کرد: رسیدگی به پرونده های اغتشاشات اخیر باید عادلانه و در چارچوب های قانونی انجام شود، لذا آرای صادره برای این پرونده ها باید طبق قوانین و به دقت بررسی و عادلانه باشد. 

وی با تأکید بر لزوم توجه به رعایت تناسب مجازات در نظر گرفته شده با جرائم افزود: آرا قضات با جرم های ارتکابی در اغتشاشات اخیر باید متناسب باشد به این منظور کسانی که از عاملان اصلی، محرک و اخلالگر امنیت شناخته می شوند آرا و مجازات متفاوتی با فریب خوردگان خواهند داشت.

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اقدام عده ای در استان گیلان برای برهم زدن نظم و امنیت جامعه بیان کرد: در اغتشاشات اخیر عده ای خاص قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی را داشتند که این مهم نشان می دهد دشمنان همواره قصد دارند اعتراضات را عمومی نشان دهند در حالی که برخی به صورت سازماندهی شده این کار را انجام داده و دست به آشوب زدند.

خلیلی با بیان اینکه عموم مردم جامعه خواهان حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و برخورد با آشوب گران هستند، گفت: دستگاه قضایی با افراد برانداز و کسانی که دست به اغتشاش و آشوب در جامعه را دارند برخورد جدی و قانونی می کند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان