رشت- مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با تاکید بر واکاوی اندیشه های حاج قاسم سلیمانی گفت: پرداختن به فکر، اندیشه و سیره الهی «حاج قاسم» نباید فقط به ایام شهادت ایشان معطوف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا رنجبر بعد از ظهر یکشنبه در همایش جانفدا و پاسداشت اسوه بصیرت و مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی در رشت، اظهار کرد: جهاد تبیین در حوزه ارزش های انقلاب و معارف اسلامی باید در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به فریضه جهاد تبیین در بخش های مختلف، افزود: لایه های مختلف جامعه امروز به امر جهاد تبیین نیاز مبرم دارد.

مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان به تشریح ابعاد شخصیتی و مبارزاتی حاج قاسم سلیمانی پرداخت و بیان کرد: حاج قاسم در همه ابعاد، جلوتر و پیشگام تر از دیگران بود و سخن گفتن در وصف چنین شخصیتی بسیار سخت است.

رنجبر با بیان اینکه ولایت مداری حاج قاسم وصف ناشدنی است، گفت: ولایت مداری و تبعیت از رهبری از شاخصه های بارز و مهم مکتب حاج قاسم است.

وی با اشاره به روحیه سلحشوری و جهاد طلبی حاج قاسم، افزود: نبوغ حاج قاسم سلیمانی در تکنیک ها و تاکتیک های جنگ و مبارزه تحسین برانگیز بود.

مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با تاکید بر واکاوی اندیشه های حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: پرداختن به فکر، اندیشه و سیره الهی حاج قاسم نباید فقط در زمان شهادت این عزیز معطوف پیدا کند بلکه ما در همه زمان ها به مکتب حاج قاسم نیازمندیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان