رشت- همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه زندگی نامه حاج قاسم چراغ راه و هدایت بشری است، گفت: مطالعه و تبیین زندگی نامه حاج قاسم سلیمانی نیاز اصلی امروز جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هامون محمدی ظهر یکشنبه در همایش جانفدا در رشت، اظهار کرد: برکت و اقتدار انقلاب اسلامی را مدیون خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستیم.

وی با بیان اینکه خون شهدا تضمین کننده به نظام و انقلاب است، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه اصلی امروز جامعه است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر راه اندازی گفتمان قاسم شناسی، بیان کرد: سیره، روش و منش حاج قاسم سلیمانی، مکتب خودسازی و انسان سازی است.

سردار محمدی با بیان اینکه زندگی نامه حاج قاسم چراغ راه و هدایت بشری است، گفت: مطالعه و تبیین زندگی نامه حاج قاسم سلیمانی نیاز اصلی امروز جامعه است.

وی با اشاره به توجه حاج قاسم سلیمانی به مطالعه و کتابخوانی، افزود: حاج قاسم اهل مطالعه بود و این موضوع را به دیگران توصیه و تاکید می کرد.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه سردار دل ها سرشار از عاطفه و مهربانی بود، گفت: حاج قاسم در عین مهربانی و عطوفت، در مقابل دشمن بسیار جدی، قاطع و شجاع بود.

سردار محمدی، اخلاص، تقوی و عمل صالح حاج قاسم سلیمانی را مثال زدنی خواند، اضافه کرد: حاج قاسم همه کارهایش الهی بود و همیشه می گفت «چرا تلاش می کنید که دیده شوید آن کس که باید ببیند می بیند و قرار نیست کسی متوجه شود».

وی، تعهد، تخصص و انگیزه را لازمه مدیر تراز جامعه اسلامی دانست و افزود: این سه شاخصه به تنهایی کارساز نیست بلکه در کنار هم جواب می دهد و اگر این سه ویژگی در مدیری دیده نشد آن شخص مدیر تراز جامعه و انقلاب اسلامی نیست.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان