رشت- فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دور کردن جوانان از انقلاب است، گفت: به دستاوردهای انقلاب باید به صورت منطقه ای نگاه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر محمد علی جعفری بعد از ظهر یکشنبه در مراسم اختتامیه دومین رخداد رسانه ای سردار تا سردار در تالار مرکزی رشت با اشاره به اینکه اثرات قیام میرزا کوچک و مبارزات سردار سلیمانی خارج از مرزهای کشور است، گفت: میرزا کوچک مردانه و مجاهدانه در برابر متجاوزان به فرهنگ و اعتقاد ملت ایستاد و پیامدهای بزرگی را از خود بر جای گذاشت.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) با اشاره به اثرات قیام میرزا در سطح جهانی بیان کرد: قیام میرزا همانند انقلاب اسلامی برگرفته از مفاهیم دینی، ملی و منطقه ای بود و به مردم اتکا داشت و ثابت کرد که می توان با تکیه بر ایمان کارهای نشدنی انجام داد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگو گرفته از قیام میرزا کوچک است، افزود: انقلاب اسلامی حاصل مبارزات سربداران و سردارانی است که نظیر آن در تاریخ اسلام وجود ندارد و وظیفه امروز ما نیز این است که از این نهضت عظیم الهی پاسداری کنیم.

سردار جعفری با بیان اینکه دشمنان از طریق فضای مجازی تلاش می کنند جوانان به ویژه دهه هشتادی ها را از انقلاب دور کنند، عنوان کرد: دل های این نسل به طور معجزه وار به اهداف سرداران کشور گره خورده است و این چیزی جز معجزه الهی نیست.

وی با بیان اینکه در طول سال های انقلاب در هر مقطعی شاهد فتنه ها و اتفاقات تلخ و شیرین بوده ایم، ادامه داد: هر کدام از این حوادث آزمایشات عظیم الهی است که ملت ایران از همه آنها سربلند بیرون آمده است.

به دستاوردهای انقلاب باید منطقه ای نگاه کرد

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) با اشاره به اثرات شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: بدرقه معجزه وار سردار سلیمانی نشان داد که راه مقاومت اسلامی زنده است.

وی تاکید کرد: باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشیم و بدانیم هر چه جلوتر رویم شبیخون و تهاجمات مختلف و جنگ های ترکیبی و شناختی دشمن در فضای مجازی بیشتر می شود و پایداری و استقامت ما نیز باید بیشتر شود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) با بیان اینکه ثمرات این انقلاب نباید در مشکلات داخلی دیده شود، تصریح کرد: به دستاوردهای انقلاب باید به صورت منطقه ای نگاه شود.

سردار جعفری با اشاره به اینکه آمریکایی ها بعد از انقلاب اسلامی حتی یک موفقیت در منطقه نداشتند و تمامی برنامه های آنها نقش بر آب شد، گفت: دل های ملت عراق و سوریه که قبل از داعش با انقلاب یکی نشده بود یکی شد و مردم این کشورها در قالب یگان های مردمی مقابل دشمن جنگیدند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه غربی ها از تشکیل داعش پشیمان هستند، بیان کرد: این پشیمانی برای شهادت سردار سلیمانی نیز تکرار می شود.

گفتنی است که در پایان این مراسم از دو کتاب «سردار تسبیح و تفنگ» و ترجمه کتاب «از چیزی نمی ترسم» به زبان تاجیکی که دست نوشته سردار سلیمانی است، رونمایی شد.

۱۷۰ اثر از ۱۱ استان کشور به دبیرخانه رخداد رسانه ای سردار تا سردار ارسال شد.

نماهنگ «سردار تا سردار» نیز در جریان برگزاری این رخداد رسانه ای رونمایی و در پایان مراسم نیز از برگزیدگان بخش های مختلف تقدیر به عمل آمد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان