فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیهالله الاعظم نوجوانان دهه ۸۰ در جمهوری را نمونه بارز نسل شهید سلیمانی دانست و گفت: دشمنان تصور دارند با فضای مجازی می توانند بر روی نوجوانان دهه ۸۰ این مرز و بوم ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار سرلشکر عزیزالله جعفری عصر امروز در اختتامیه رخداد رسانه ای سردار تا سردار در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه نهضت بزرگ اسلامی به نام جمهوری اسلامی، سرداران و شهدای بسیار زیادی را تقدیم دین مبین اسلام و جبهه مقاومت کرده است، اظهار کرد: شهدا و مردم ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که در بزنگاه های حساس به یاری آمده و گره ای از مشکلات را برطرف کردند. 

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی و تبیین مجاهدت های شهدا گفت: اصحاب رسانه اهداف شهدا را باید به درستی تبیین کرده و رسالت خبری خود را در جمهوری اسلامی به درستی به ظهور بگذارند. 

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیهالله الاعظم رخداد رسانه ای سردار تا سردار یک اتفاق مبارک در کشور دانست و افزود: برگزاری رخداد رسانه ای سردار تا سردار یک اقدام بسیار خوب در گیلان و کشور بوده زیرا روحیه استکبارستیزی را از گیلان نشان داده است.

جعفری با تاکید بر اینکه میرزا کوچک خان الگویی مناسب از انقلاب گری و استکبارستیزی در منطقه است، تصریح کرد: میرزا کوچک خان الگویی از مبارزه، انقلابی گری و مجاهدت را در مقابل استکبار نشان داد به طوری که این روحیه انقلابی گری امروز جهانی شده و شباهت بسیار زیادی با انقلاب اسلامی داشت زیرا یک قیام ملی، دینی، استانی و منطقه ای و با اتکا به مردم بوده است. 

وی با اشاره به مهم ترین ویژگی شهید میرزا کوچک خان جنگلی و شهید قاسم سلیمانی افزود: میرزا کوچک خان نشان داد با تکیه به مردم می توان به قله بزرگ موفقت رسید و نشان داد با اتکا به توان داخلی هم می شود بر دشمن، ظلم، ستم و استکبار فائق آمده و در برابر آنان ایستادگی کرد. 

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش روحیه استکبار ستیزی میرزا کوچک خان جنگلی در پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار موثر دانست و گفت: ملت و امت با تجربه ایران که در تاریخ مشروطه، موفقیت های میرزا کوچک خان را داشته است با بصیرت و راهنمایی های پیامبر گونه امام خمینی، رژیم ستم شاهی را سرنگون و انقلاب اسلامی را روی کار آورد. 

به گفته جعفری، جمهوری اسلامی حاصل مبارزین، سرداران و شهدا در طول تاریخ است لذا ما باید پاسدار خون پاک شهدا و این مجاهدت ها باشیم.

وی نوجوانان دهه ۸۰ در جمهوری را نمونه بارز نسل شهید سلیمانی دانست و بیان کرد: دشمنان تصور دارند با فضای مجازی می توانند بر روی نوجوانان دهه ۸۰ این مرز و بوم تاثیر بگذارد ولی بدانند که دل های این مردم از کودک گرفته تا میانسال، با سردار دل ها و شهدا گره خورده است. 

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیهالله الاعظم با بیان اینکه هر چند سال یکبار در جمهوری اسلامی شاهد اتفاقات و فتنه هایی در کشور بوده ایم، افزود: فتنه های ایجاد شده در جمهوری اسلامی علیرغم درس های فراوان با تلخی و شیرینی هایی مواجه بوده ولی مردم همواره در طول ۴۴ سال گذشته پیروز میدان بودند. 

جعفری با تاکید بر اینکه فتنه های انجام شده در جمهوری اسلامی در طول تاریخ جزو شدیدترین فتنه ها بوده است، تصریح کرد: فتنه هایی که در طول ۴۴ سال گذشته در ایران رخ داد می توانست به راحتی هر نظامی را از پای در آورد ولی مردم با بصیرت و بینش سیاسی خود ولایتمداری خود را نشان داده و برنامه های دشمن را سرنگون کردند. 

وی تشییع پیکر شهدای مقاومت در سال ۹۸ را پیوند دهنده قلب ها با یک دیگر دانست و گفت: سال ۹۸ ماجرای شهادت سردار سلیمانی و آن تشییع معجزه آسا، تایید و تاکید بر راه مقاومت اسلامی بوده و جمهوری اسلامی این درس را در منطقه گسترش داده است. 

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه استکبار در خصوص تاثیر بر نسل جدید از طریق فضای مجازی بیان کرد: برنامه های دشمنان در روز و ماه های آینده در عرصه های مختلف به ویژه در فضای مجازی بیشتر خواهد شد لذا هر چه جلوتر می رویم جنگ های ترکیبی و رسانه ای دشمن افزایش پیدا خواهد ولی ملت ما وعده های الهی را فراموش نمی کنند. 

جعفری با بیان اینکه مسؤولان، مردم و متولیان نظام مقدس جمهوری اسلامی موظف به انجام تکلیف در کشور و استکبار هستند، افزود: باید به تکلیف عمل کرد، شهدای دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت تکلیف را شناخته و به آن در این شرایط سخت اقتصادی با دست خالی در مقابل تهاجمات استکبار مقابله کردند.

وی با تاکید بر لزوم تبیین مجاهدت های جوانان و مدافعین امنیت در جمهوری اسلامی گفت: در آشوب های اخیر دیدیم که چگونه اغتشاشگران تن بی جان جوانان ما را قطعه قطعه کرده و در خیابان رها می کنند ولی جوانان این مرز و بوم با ایستادگی خود باعث سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیهالله الاعظم با اشاره به خنثی سازی تمامی برنامه های دشمن در منطقه به منظور نفوذ به جمهوری اسلامی از طریق حمله به کشورهای خاورمیانه تصریح کرد: آمریکا بعد از انقلاب اسلامی یک موفقیت هم در منطقه نداشته و تمام برنامه های آنان توسط جمهوری اسلامی از بین رفت  و حتی تلاش کردند حاکمیت همسو با آمریکا را در عراق ایجاد کنند ولی شکست خوردند. 

جعفری، انجام فتنه در جمهوری را فرصتی برای مستحکم سازی پیوند میان ملت های آزادی خواه دانست و بیان کرد: یکی از ویژگی های جمهوری اسلامی این است که اگر در مسیر درست حرکت کنیم پروردگار از تمامی بحران ها فرصت خواهد ساخت زیرا بعد از بروز داعش پیوند قلبی میان ملت ایران و عراق یکی شد. 

وی با بیان اینکه با شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک پیوند قلبی میان مردم ملت های مسلمان در عراق، ایران و سوریه ایجاد شده است، گفت: بعد از حمله داعش به عراق و سوریه بیش از ۱۰۰ هزار نفر در عراق در قالب گروه های مردمی یکی شده و گروه های مخالف مثل تیپ فاطمیون، زینبیون، حیدریون یک وحدت را بین ملت های مسلمان در منطقه ایجاد کرد که منجر به پشیمانی آمریکا شد. 

به گفته فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آینده هم باید منتظر اتفاقات و فتنه های دیگر در جمهوری اسلامی باشیم و قطعا ملت ما بار دیگر موفق خواهد شد. 

جعفری با بیان اینکه جشنواره هایی مثل سردار تا سردار نشان داد که راه ایستادگی و مقاومت تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دار است، افزود: سردار تا سردار نشان می دهد که راه و مسیر ایستادگی در مقابل استکبار روشن است و پیروزی از آن جمهوری اسلامی و ملت های مسلمان آزادی خواه است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان