رشت- استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نام «حاج قاسم سلیمانی» بعد از شهادتش اثرگذارتر در جهان بشریت شد، گفت: شهادت «حاج قاسم» حقانیت انقلاب اسلامی را اثبات کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر نادم پیش از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه سپاه قدس گیلان، با اشاره به جایگاه و عظمت شهدا، اظهار کرد: خانواده شهدا ارتباط معنایی و کلامی با شهدا دارند و ثانیه ثانیه با فرزندان شهیدشان زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه شهدا زنده هستند یک اصل پذیرفته است، افزود: درک زنده بودن شهدا نیاز به بصیرت دارد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حاج قاسم عزیزکرده امام زمان (عج) است، گفت: امام زمان زمان (عج) نگاه ویژه ای به شهید سلیمانی داشتند.

حجت الاسلام نادم با اشاره به خدمات گسترده حاج قاسم در بخش های مختلف، اضافه کرد: حاج قاسم بعد از مبارزه و تلاش در هشت سال دفاع مقدس، لباس رزم را از تن درنیاورد و در عرصه دیگر وارد جهاد در راه خدمت شد.

وی با اشاره به تشییع باشکوه و بین المللی پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: نام حاج قاسم سلیمانی بعد از شهادتش اثرگذارتر بوده است.

ترویج فرهنگ شهادت در عصر قحطی معنویت و عرفان

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به برکات ارزشمند برگزاری مراسم شهدا، بیان کرد: راه، روش و منش شهدا در این محافل چراغ روشنی بخش دل ها است.

وی با اشاره به عصر قحطی معنویت و نورانیت، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت احیاگر معرفت و عرفان اسلامی در جامعه است.

این استاد حوزه و دانشگاه، شهادت را معامله الهی دانست و بیان کرد: شهادت تجارت پر سود و معنویت بار شهدا با خداوند است.

حجت الاسلام نادم با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی، اضافه کرد: شهادت حاج قاسم حقانیت انقلاب اسلامی را اثبات کرد و خون و حیات تازه ای به این انقلاب و حرکت بزرگ بخشید.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان