جهاد تبیین همان راه «حاج قاسم» است

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۲:۰۴ چاپ کد خبر: 180376
رشت- معاون وزیر کشور با بیان اینکه جهاد تبیین همان راه حاج قاسم است، گفت: روشنگری، بصیرت و آگاهی بخشی باید مورد توجه همه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین سپهر پیش از ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در رشت، اظهار کرد: مردم گیلان در ولایتمداری، شهادت پروری و پایبندی به انقلاب اسلامی پیشرو بستند.

وی به تبیین چرایی مخالفت سرسخت دشمن با انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: دشمن از اقتدار ایمانی، تقوایی و مردمی ایران اسلامی وحشت دارد.

دشمن دنبال تضعیف روحیه ایمانی و قرآنی مردم ایران است

معاون وزیر کشور با بیان اینکه ساختار فکری انقلاب اسلامی اصلی ترین مسئله دشمن است، گفت: انقلاب اسلامی ایران بر ساختار دینی، قرآنی و معرفتی پیاده شده و همین موضوع پیکره دشمن را به لرزه درآورده است.

سردار سپهر با بیان اینکه دشمن دنبال تضعیف روحیه ایمانی و قرآنی مردم ایران است، اضافه کرد: دشمن با ترور حاج قاسم سلیمانی، یک مرد و اسوه قرآنی را هدف قرار داد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف، افزود: حاج قاسم بسترساز بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام بود و تمام نقشه های دشمن را بی اساس کرد.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه دشمن تمام قد علیه انقلاب اسلامی بسیج شده است، گفت: راه اندازی جنگ روانی، شناختی و ادراکی علیه نظام اسلامی ترفند نهایی دشمن برای براندازی است.

سردار سپهر با بیان اینکه دشمن نتیجه شکست هایش را در معنویت، قرآن و اسلام می داند، اضافه کرد: روحیه معنویت، عرفانی و اعتقادی مردم ایران دشمن را کلافه کرده است.

وی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور، افزود: جوانان ایران اسلامی با اراده های قرآنی و ایمانی دشمن را به زانو در خواهند آورد.

دشمن از انقلاب اسلامی زخم عمیقی برداشته است

معاون وزیر کشور با بیان اینکه دشمن رؤیای تحریف جوانان ایران اسلامی را باید به گور ببرد، تصریح کرد: جوانان با تبعیت از ولایت فقیه و حاج قاسم پا روی استکبار جهانی و دشمن خواهند گذاشت.

سردار سپهر با بیان دشمن از انقلاب اسلامی زخم عمیقی برداشته است، گفت: قدرت انقلاب اسلامی جهان گیر شده است و با یک اغتشاش و آشوب های خیابانی برخی فریب خوردگان سقوط نخواهد کرد.

وی با اشاره به پایان آقایی آمریکا در منطقه و جهان، افزود: امروز خلیج فارس به دست مسلمانان اداره می شود و آمریکا هیچ قدرتی در منطقه ندارد.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه هر کشوری بر علیه آمریکا قد علم کند تروریست خوانده می شود، گفت: ایران روی باند پرواز اقتدار قرار گرفته و دشمن از قوی شدن ایران نگران است.

سردار سپهر با اشاره به اهداف بلند و جهانی انقلاب اسلامی، بیان کرد: ایران به دنبال تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

وی با تصریح بر اینکه ایران اسلامی در بالاترین نقطه نظامی در منطقه و جهان قرار دارد، افزود: اگر آمریکا توان حمله نظامی به ایران داشت قطعاً حمله می کرد اما از قدت دینی و الهی ایران اسلامی می ترسد.

جبهه شناخی، ادراکی و بصیرتی در کشور تشکیل شود

معاون وزیر کشور با بیان اینکه خون بهای شهدای محور مقاومت سقوط اسرائیل است، گفت: جشن سرنگونی و نابودی اسرائیل را به زودی در منطقه خواهیم گرفت.

سردار سپهر، رهبری، دین و مردم را سه مسئله اصلی دشمن برشمرد و اضافه کرد: دشمن دنبال از بین بردن نفوذ روحانیت و مفاهیم اسلامی در جامعه است.

وی با اشاره به قدرت مثال زدنی ایران اسلامی، افزود: تسلیم شدن در ادبیات و مفاهیم اعتقادی، اندیشه و فکری انقلاب اسلامی جایگاهی ندارد.

معاون وزیر کشور با تاکید بر اینکه جبهه شناخی، ادراکی و بصیرتی در کشور تشکیل شود، گفت: امروز جنگ جهاد تبیین است و باید ارزش ها، دین و مؤلفه های دینی مورد تبیین قرار گیرد.

سردار سپهر با بیان اینکه همه در جنگ شناختی و جهاد تبیین تکلیف مند هستند، اضافه کرد: کوتاهی در جنگ شناختی و جهاد تبیین فرصت را برای ضربه دشمن فراهم می کند و پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به فشار و حجم گسترده حمله رسانه ای دشمن علیه نظام اسلامی، افزود: در بمباران رسانه ای و محتوایی دشمن قرار داریم و در این بخش اعتبارات سنگینی از سوی دشمن اختصاص یافته است.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه جهاد تبیین همان راه حاج قاسم است، گفت: روشنگری، بصیرت و آگاهی بخشی که همان راه حاج قاسم است باید مورد توجه همه قرار گیرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان