انتقام خون حاج قاسم سلیمانی حتمی است

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۵:۵۴ چاپ کد خبر: 180377
معاون وزیر کشور با بیان اینکه انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی حتمی است، گفت: به آمریکایی ها می گوییم که انتقام خون حاج قاسم سلیمانی و شهدا را با همین جوانان خواهیم گرفت و آنان را در برابر اراده های ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمدحسین سپهر، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان مدافعان حرم گیلانی در دفاع از حریم اهل بیت فداکاری های زیادی انجام داده و شهدایی را تقدیم اهل بیت کردند، اظهار کرد: گیلانیان یکی از ولایتمدارین مردم ایران هستند که در دفاع از حریم اهل بیت فداکاری های بسیار زیادی را انجام دادند.

وی با اشاره به دشمنی و وحشت استکبار از قدرت نظامی و معنوی جمهوری اسلامی گفت: اصلی ترین مسئله غرب با جمهوری اسلامی، ساختار ایدئولوژی یعنی ساختار دینی و قرآنی است لذا استکبار یکی از بزرگترین خطرات برای خود را قرآن و انقلاب می داند. 

معاون وزیر کشور با تاکید بر وحشت آمریکا از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در سندهای امنیتی خود بیان کرد: استکبار امروز از سه اصل مقام معظم رهبری، دین و مردم در جمهوری اسلامی وحشت دارد و برای نابودی این نظام از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. 

سپهر، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را یکی از نمادهای دینی و قرآنی ملت های مسلمان دانست و افزود: اگر آمریکا حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند در واقع یکی از نمادهای دینی و قرآنی ما را ترور کردند، زیرا حاج قاسم سلیمانی فرهنگ قرآن و اسلام را در منطقه و ۸۲ کشور جهان اشاعه داد. 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی، قرآن و دین را در منطقه احیا کرده است، تصریح کرد: بعد از امام راحل و مقام معظم رهبری، حاج قاسم سلیمانی نقش مهمی در اشاعه قرآن در منطقه و جهان بین الملل داشته است لذا آمریکایی ها می گویند باید مسلمانان نظم غربی را به رسمیت بشناسند و در غیر این صورت با آنان جنگ می کنیم. 

معاون وزیر کشور با اشاره به اقدام استعماری و جنگ طلبانه استکبار و آمریکا علیه جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته بیان کرد: انقلاب اسلامی از روزی که پیروز شد، آمریکا و کشورهای غربی علیه این نظام اقدام استعماری کرده و جنگ طلبی کردند ولی در همه جا از اسلام و جمهوری شکست خوردند لذا تمام گزینه ها را امتحان کردند و وقتی ناامید شدند به نسل جدید و نوجوانان ما نفوذ کردند ولی مردم جواب محکمی به آنان دادند. 

سپهر با بیان اینکه انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی حتمی است، گفت: به آمریکایی ها می گوییم که انتقام خون حاج قاسم سلیمانی و شهدا را با همین جوانان خواهیم گرفت و آنان را در برابر اراده های پولادین خود تسلیم خواهیم کرد. 

وی یکی از اهداف اغتشاش در کشور را به انزوا کشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: آمریکا تصور می کرد با یک اغتشاش در کشور می تواند این نظام را از پای در آورد ولی نمی دانست که جوانان این مرز و بوم تا پای جان از انقلاب دفاع می کنند. 

سپهر با بیان اینکه خلیچ فارس استراتژیک ترین منطقه در جهان است، افزود: اگر جهان را یک دایره فرض کنیم خلیج فارس مرکز این دایره است و ایران قدرت برتر در خلیج فارس محسوب می شود. 

وی با تاکید بر اینکه امنیت خلیج فارس در دستان پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: تحلیلگران آمریکایی می دانند که اگر این کشور از خلیج فارس  بیرون رود، متلاشی خواهد شد، لذا استکبار باید بداند امروز خلیج فارس بر دستان مسلمان و پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی است. 

معاون وزیر کشور، آمریکا را دیگر قدرت برتر منطقه ندانست و تصریح کرد: به اعتراف اندیشکده های غربی، مقام معظم رهبری با یک سخنرانی یک ساعته تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب می کند که  اتفاقات طبس، شکست در مقابل ایران در منطقه و تحریم های ظالمانه نشان دهنده همین امر است. 

سپهر با بیان اینکه استکبار هیچ سندی از حمایت جمهوری اسلامی از تروریست ها در منطقه ندارد، گفت: از دید آمریکا هر کشوری که از سیاست و منافع آمریکا پیروی نکرده و در مقابل آنان ایستادگی کند تروریست است زیرا آمریکا از تشکیل تمدن نوین اسلامی وحشت دارد و به این منظور در جمهوری اسلامی فتنه را ایجاد کردند تا ملت ما را تسلیم کنند. 

وی با تاکید بر لزوم توجه به قدرت نظامی آمریکا در منطقه و جهان بیان کرد: انیشکده های آمریکایی تنها راه برای شکست جمهوری اسلامی را حمله نظامی به ایران و یا نفوذ به نخبگان و مردم می داند ولی چون توان حمله به جمهوری اسلامی را ندارد رو به نفوذ به نسل جدید آورده است. 

به گفته معاون وزیر کشور، اگر آمریکا حمله نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد، در تمام نقاط دنیا مورد انتقام قرار خواهد گرفت و رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد چون جبهه مقاومت و مردم قصد تسلیم شدن را ندارند. 

سپهر با اشاره به آغاز جنگ تمام عیار شناختی استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: آمریکا بیش از ۲۰ هزار شبکه ماهواره ای علیه جمهوری اسلامی راه اندازی کرده لیکن باید جبهه شناختی، بصیرتی برای نسل جدید در کشور تشکیل شود، چون جنگ امروز ما با آمریکا جنگ شناختی و تبیینی است لذا باید دشمن را شناخت و برنامه های او را خنثی کنیم. 

وی راه حاج قاسم سلیمانی را کمک به نظام، دولت و مردم در حل مشکلات دانست و افزود: امروز دشمنان و غرب گرایان از پیشرفت های جمهوری اسلامی و اقدامات دولت نا امید هستند به همین منظور شدیدترین تحریم ها را علیه ملت ایران اعمال کردند.


پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان