حال ۶ بیمار کرونایی در گیلان وخیم است

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۵:۵۲ چاپ کد خبر: 180393
رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: حال شش بیمار وخیم گزارش شده است.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با هشدار نسبت به احتمال شیوع موج هشتم کرونا در استان گیلان با توجه به شناسایی سویه جدید این ویروس در کشور اظهار کرد: هم اکنون ۲۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

وی با تأکید بر تزریق واکسن کرونا و دُز یادآور از سوی شهروندان و همچنین رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت: در شبانه روز گذشته ۱۰ بیمار جدید در مراکز درمانی استان پذیرش شدند.

مهرابیان با بیان اینکه هم اکنون حال شش بیمار کرونایی وخیم است، افزود: ۳ شهروند مبتلا به کرونا در بخش های ICU مراکز درمانی بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه هم اکنون شش بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های گیلان بستری هستند، بیان کرد: ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا نیز نیز طی شبانه روز گذشته بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

وی اضافه کرد: رعایت اصول ساده بهداشتی و استفاده از ماسک می تواند از شیوع بیماری کرونا و بیماری های شایع فصلی جلوگیری کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان