دانشگاه علوم پزشکی گیلان به منظور ارتقاء کیفی و کمی خدمات تصویربرداری با تعرفه دولتی در مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت، از توان مدیریت فنی و مالی یک شرکت دولتی بهره مند می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سال ها است که بیماران مراجعه کننده به بخش تصویربرداری مرکز آموزشی و درمانی پورسینا علیرغم زحمات فراوان پزشکان و کارکنان از کمیت و کیفیت انجام خدمات و ارائه جواب گزارش های تصویربرداری ها ناراضی هستند.

مردم و بیماران می گویند: تعداد بیماران در صف انتظار برای دریافت خدمات تصویر برداری در پورسیا بسیار زیاد است، نوبت دهی ها بسیار دور و اگر همه اینها مهیا باشد، دستگاه هایشان خراب است.

علاوه بر نارضایتی مردم، پزشکان و کارکنان مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت نیز درزمینهٔ عدم دریافتی مناسب علیرغم حجم بالای فعالیت رضایت ندارند ازاین رو دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت برون رفت از این وضعیت، اقدام به بهره گیری از یک شرکت دولتی کرده است.

بنا بر گزارشی که از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منتشر شده، این دانشگاه با شرکت دولتی "تبسم" از مجموعه گروه "مپنا" وارد مذاکره شده و از آن خواسته تا به کمک مردم بیاید و علاوه بر افزایش کمی و تنوع در نوع خدمات، در ایام تعطیل نیز خدمت رسانی کند.

 شرکت مپنا در راستای مسئولیت اجتماعی خود با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به تأسیس شرکت دولتی تبسم کرده که سال ها است درزمینهٔ توسعه خدمات تصویربرداری (طراحی، ساخت، تجهیز و بهره برداری و راهبری مرکز تصویربرداری) در بخش دولتی فعالیت دارد.

 این شرکت با تجربه چندین ساله خود در بیش از ۳۰ مرکز آموزشی درمانی کشور با توجه به توان مالی و تجربیات مدیریتی و فنی خود، ضمن افزایش کمی و کیفی خدمات در افزایش کارایی و خدمت رسانی بهتر بخش های تصویربرداری و درنتیجه افزایش رضایتمندی بیماران، پزشکان و همکاران اقدام کرده است.

آنچه مهم است، کیفیت خدمات تصویربرداری و توسعه آن در کنار ثابت ماندن تعرفه رادیولوژی بوده و گفته شده ارائه کلیه خدمات تصویربرداری در مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت با بهره گیری از ظرفیت شرکت تبسم با «تعرفه دولتی» است و تنها مأموریت این شرکت افزایش خدمت رسانی در بخش و «استفاده از توان حداکثری کارکنان با رعایت موازین فنی و قانونی» است.

در کنار توسعه بهینه شدن خدمات آموزشی، ارائه خدمات درمانی مناسب نیز باید به صورت شبانه روز در تمام ایام هفته انجام شود.

 پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان