به گزارش لنگرخبر، اسدالله عباسی عصر امروز (چهارشنبه) همزمان با ایام شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور در منزل فرمانده نابغه جبهه مقاومت شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی معروف به حسین قمی با خانواده این شهید والامقام مدافع حرم در زادگاهش شلمان لنگرود دیدار کرد.

عباسی در این دیدار یاد و خاطره شهدای عزیز مدافع حرم، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی را گرامی داشت و خواستار دعای خیر پدر و مادر این شهید گرانقدر برای اعتلای اسلام ناب محمدی (ص) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

وی حضور در منزل شهید حسین‌پور برای چندمین بار را توفیقی مغتنم برای خود دانست و گفت: اینجا محل حضور سردار دل‌ها شهید سلیمانی بوده و امروز ما نیز مهمان شهدا هستیم و باید به خود ببالیم.

دکتر عباسی با برشمردن ویژگی‌های شهید حسین‌پور شلمانی و جایگاه ویژه‌اش در پیشگاه سردار دلها، گفت: ابعاد شخصیتی شهید حسین قمی که ابوالفضل حاج قاسم و علمدار ولایت بود، باید بیش از پیش شناسانده شود.

سردار شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی معروف به حسین قمی در شانزدهم مرداد ۱۳۹۶ در دیرالزور سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

او فرمانده عملیات قرارگاه حیدریون در سوریه بود و در سال ۱۳۹۷ از سوی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شهید نمونه کشوری انتخاب شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان