معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان از معرفی پیمانکار جدید به منظور تکمیل سد شفارود در استان گیلان خبر داد و گفت: قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار جدید به زودی شروع به کار خواهد کرد و ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسؤولان قضایی و مدیران اجرایی برای سومین بار از پروژه سد شفارود بازدید کردند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیمه تمام ماندن سد شفارود زیبنده استانی به مانند گیلان نیست، اظهار کرد: از شروع طراحی این سد ۵۰ سال گذشته است، لیکن هرچه توان دارید در راستای رفع مشکلات مردم تلاش نمایید و بدانید هرجا برای خدا قدم بردارید خداوند راه را برای شما باز می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی سد شفارود را شاهرگ آبی و حیاتی غرب گیلان معرفی کرد و گفت: در بازدیدهای قبلی دستگاه قضایی، وعده هایی به مردم منطقه و کارگران زحمت کش آن داده شده بود که با تلاش ها و همت مجری پروژه تا حد زیادی محقق شده است.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان نیز در این بازدید و در جمع خبرنگاران با اشاره به تماس تلفنی رئیس کل دادگستری استان با مسئولان آب نیرو اظهار کرد: تمامی مدیران در تلاش اند تا مطالبات کارگران در ۸ماهه سال جاری و همچنین سایر معوقات آنان سریعاً پرداخت شود.

احمد آقایی از معرفی پیمانکار جدید به منظور تکمیل سد شفارود در استان گیلان خبر داد و افزود: قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار جدید به زودی شروع به کار خواهد کرد و متعهد شده که از همان کارگران قبلی در ادامه کار استفاده کند.

وی با بیان اینکه قرار است پیمانکار جدید عرصه مناسبی را نیز با رعایت پیوست های زیست محیطی جهت ساخت آرامستان و دفن اموات آماده کند، گفت: با شروع به کار کارگاه این سد، جاده منطقه نیز مرمت خواهد شد تا موجبات رضایت مندی مردم حاصل شود.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان