رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان استقبال چندین هزار نفری از رخداد دانش آموزی به رسم سردار را نشان دهنده علاقه و شناخت دانش آموزان و نسل جدید از شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: استقبال چندین هزار ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حامد حبیب زاده پیش ازظهر امروز در اختتامیه دومین رخداد دانش آموزی به رسم سردار در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه دشمن برای ایجاد فتنه در کشور بر روی نسل جدید به ویژه نوجوانان سرمایه گذاری عظیمی کرده است، اظهار کرد: استکبار برای نابودی کشور ایران اسلامی بر روی نسل جدید به ویژه نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ سرمایه گذاری عظیمی انجام داده ولی همواره مردم با بصیرت ایران در کنار نوجوانان و جوانان برنامه های دشمن را خنثی کردند. 

وی با تاکید بر ولایتمداری و بصیرت نوجوانان در برابر فتنه های دشمن گفت: استکبار باید بداند که نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ جمهوری اسلامی خود را تابع ولایت فقیه، شهدا و مقام معظم رهبری دانسته و به مانند شهید حسین فهمیده در برابر دشمن ایستادگی می کنند. 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان با اشاره به نقش سیره عملی شهید حاج قاسم سلیمانی در اشاعه فرهنگ شهادت در جامعه تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در دهه ۸۰ و ۹۰ تکثیر شد و همین امر سبب شد تا نسل جدید، این شهید گرانقدر را بیشتر شناخته و این شهید را الگوی خود قرار دهند چراکه شهید سلیمانی نمونه بارز شهید در طراز جمهوری اسلامی است. 

حبیب زاده با اشاره به هدف از برگزاری رخداد دانش آموزی به رسم سردار افزود: در دومین رخداد دانش آموزی به رسم سردار هدف انجام کار نیک و خدا پسندانه است زیرا باید مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را در نسل جدید اشاعه دهیم. 

وی استقبال چندین هزار نفری از رخداد دانش آموزی به رسم سردار را نشان دهنده علاقه و شناخت دانش آموزان و نسل جدید از شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و بیان کرد: استقبال چندین هزار دانش آموز در رخداد دانش آموزان از سردار یک اتفاق بسیار ویژه در استان گیلان است که نشان می دهد نسل جدید تا چه میزان به شهدایی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی علاقه دارند لذا تمامی افراد شرکت کننده در  رخداد دانش آموزی به رسم سردار، قطعا اجر خود را از حضرت زهرا (س) خواهند گرفت. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان