اعزام ۴۰ جهادگر به مناطق محروم گیلان

۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۱۵:۱۰ چاپ کد خبر: 180435
مسؤول بسیج کارگران و کارخانجات گیلان با اشاره به اعزام ۴۰ نفر از جهادگران برای بازسازی منازل و محلات محروم در استان گیلان گفت: چهار گروه جهادی در راستای کمک به محرومان در سه حوزه خدمت رسانی، جهاد تبیین و ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عباس اسکندری امروز در جمع خبرنگاران با بیان گروه های جهادی همواره یار و یاور محرومین در بزنگاه های حساس بودند، اظهار کرد: یکی از برکات جمهوری اسلامی وجود گروه های جهادی در عرصه های مختلف است که در بحران ها یار و یاور مسؤولان بوده و از هیچ تلاشی برای کمک به رفع محرومیت زدایی در کشور دریغ نکردند. 

وی با اشاره به اعزام ۴۰ نفر از جهادگران برای بازسازی منازل و محلات محروم در استان گیلان گفت: چهار گروه جهادی در راستای کمک به محرومان در سه حوزه خدمت رسانی، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی نقش آفرینی می کنند. 

مسؤول بسیج کارگران و کارخانجات گیلان با تاکید بر لزوم توجه به ادامه دار بودن حضور جهادگران در مناطق محروم استان گیلان افزود: رزمایش جهادگران فاطمی از تاریخ ۹ دی شروع شده و تا ۱۶ دی ادامه خواهد داشت. 

اسکندری هدف از این رزمایش را تقویت و توسعه فعالیت های محرومیت زدایی با شعار حیدریون تولید و تأمین مایحتاج کالای اساسی خانواده های کم برخوردار مناطق محروم دانست و بیان کرد: جهادگران ولی نعمتان این نظام مقدس هستند و یکی از وظایف خود را کمک به مردم در هنگام سختی ها دانسته و از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نمی کنند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان