رشت- فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: رزمایش تکریم و دیدار از ۳۰۰ خانواده معزز شهدا به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نیک فطرت بعد از ظهر پنج شنبه گفت: روز وفات حضرت ام البنین (س) که خود همسر و مادر شهید است به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا انتخاب شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: امروز بر همه ما لازم است تا راه شهدا را ادامه دهیم و مادران و همسران نیز همچون حضرت ام البنین (س) طی طریق نمایند.

سرهنگ نیک فطرت: به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) سپاه ناحیه مرکزی رشت توسط پاسداران و بسیجیان خود رزمایش تکریم از مادران و همسران شهدا را برگزار کرد.

وی گفت: ما پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه مرکزی رشت و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان رشت با انجام این رزمایش، میثاقی دوباره با شهدا بستیم و تا آخرین قطره خون در مسیر هدایتگری های رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت می کنیم و خدمتگزار مردم در تحقق تمدن نوین اسلامی خواهیم بود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت افزود: در این رزمایش آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت حضور داشتند و در پایان از ۳۰۰ مادر و همسر شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان