رودبار- فرماندار رودبار با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد بودجه شهرستان به آب و راه اختصاص یافته است، گفت: اجرای طرح هادی در سطح روستاهای رودبار در اولویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، طهمورث عموپور بعد از ظهر پنج شنبه در نشست میز خدمت خورگام رودبار در مسجد جامع حشمت آباد، اظهار کرد: مخالف جدی بنگاه داری برخی شوراها هستیم و با این موضوع به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی با تاکید بر لزوم اشرافیت قوانین از سوی مدیران و مسئولان، افزود: مبارزه با فساد شعار عملی دولت سیزدهم است و در این راستا در بحث فساد با هیچ احدی تعارف نداریم.

فرماندار رودبار با بیان اینکه ملاک در طرح هادی عامل انسانی است نه اسناد کاغذی، گفت: اجرای طرح هادی در مناطق روستایی در اولویت قرار دارد و باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

عموپور با اشاره به تنش های آبی در نقاط مختلف رودبار، بیان کرد: بیش از ۷۰ درصد بودجه شهرستان به آب و راه اختصاص یافته که با تحقق این اعتبارات، اقدامات خوبی در این دو حوزه انجام می گیرد.

فرماندار رودبار با بیان اینکه وعده های اعجاب انگیز و واهی نمی دهم، به تشریح آسیب های زلزله ۶۹ در رودبار پرداخت و اضافه کرد: در ۴۳ سال گذشته به شهرستان رودبار ظلم شده است و بیشتر کارها از سنوات گذشته روی زمین مانده است.

عموپور با اشاره به اینکه ۷۰ درصد رودبار را عرصه های کوهستانی تشکیل داده است، گفت: پراکندگی، وسعت و کوهستانی بودن کار را در شهرستان رودبار سخت کرده و سبب کند شدن روند خدمت رسانی شده است.

وی با بیان اینکه رودبار به دلیل شرایط خاص نسبت به سایر شهرستان ها اعتبار، امکانات و تجهیزات بیشتری نیاز دارد، افزود: بیش از ۱۰۰ پمپ آب شرب در شهرستان رودبار فعال است در حالی که در رشت حدود ۱۳ پمپ نصب شده است.

فرماندار رودبار با بیان اینکه بعد از زلزله دلخراش ۶۹ امورات اورژانسی انجام شده است، گفت: وضعیت شهرستان همچون بیماری است که در اورژانس قرار دارد و به بخش منتقل نمی شود.

عموپور از اجرای ۶۰ کیلومتر کابل خودنگهدار در رودبار خبر داد و اضافه کرد: خدمات ارزشمندی در رودبار انجام شده که بعد تناسب گستردگی و پراکندگی کافی نیست.

وی با اشاره به گسیل شدن خدمات به مناطق محروم و کمتر برخوردار، افزود: ارتقا مدیران خوب خدمت در مناطق محروم است و باید به این مهم افتخار کنند.

گفته می شود، میز خدمت جهادی که با محوریت بسیج کارمندان و ادارات سپاه رودبار و با حضور برخی مسئولان و مدیران در مسجد جامع حشمت آباد خورگام رودبار تشکیل شده بود، مشکلات و چالش های این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان