سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: شاگردانم جنگنده ظاهر شدند و این موضوع لذت پیروزی را مضاعف کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از انزلی، مازیار زارع پس از پیروزی یک بر صفر ملوان مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که این 3 امتیاز حساس را گرفتیم، چون به آن نیاز داشتیم. شرایط زمین خاص بود و کار را برای هر دو تیم سخت کرده بود. بازیکنان تلاش مضاعفی کردند و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. 

وی ادامه داد: در این زمین و این شرایط تمرین می کنیم، اما با این حال شاگردانم بسیار تلاش کردند و جنگیدند که بسیار لذتبخش است. خوشحالم که بازی آخر نیم فصل را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، اما هنوز کار تمام نشده و هنوز اول راه هستیم و هزاران کار نکرده داریم. باید سخت تر تمرین کنیم تا به موفقیت های بیشتری برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به عملکرد تیم داوری در این بازی، گفت: با وجود اینکه تیمم برنده بازی بود، اما در لحظات آخر خیلی خوشحال نبودم چون در یک صحنه به نظرم پنالتی رخ داد و داور چنین نظری نداشت. در آن لحظه عصبی شدم و اعتراض خودم را اعلام کردم. باید فیلم را بهتر ببینم تا نظر درست تری بدهم، اما چیزی که دیدم به نظرم پنالتی بود. 

زارع درمورد جدایی ملوان از قعر جدول و شرایط خوب این تیم در هفته های اخیر، تصریح کرد: بیشتر از همه برای این موضوع خوشحالم که برای چهارمین هفته متوالی گلی دریافت نکردیم که این امر خواست و تلاش بازیکنان بوده است. شاگردانم به خودباوری رسیده اند که می توانند خیلی خوب بازی کنند. مقابل تیم های قدرتمند و بزرگ نمایش خوبی داشتیم و مستحق باخت نبودیم. قطعاً هرچقدر تلاش کنیم مزدش را خواهیم گرفت. شک ندارم امروز شاگردانم خیلی تلاش کردند، چون فشار این مسابقه به اندازه دو بازیِ سنگین بود. 

وی درخصوص تقویت تیم در نیم فصل، گفت: صحبت هایی انجام شده تا تیم را تقویت کنیم. حتماً باید این اتفاق رخ دهد. بازیکنانی باید جذب کنیم تا در کنار نفراتی که داریم مکمل هم باشند. منتظر هستیم تا مذاکرات به نتیجه برسد تا اخبارش را اعلام کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی درمورد مسابقات جام حذفی، اظهار داشت: ما در جام حذفی همیشه خوب کار کرده ایم و نتایج خوبی به دست آورده ایم؛ به همین دلیل بازهم قوی ظاهر خواهیم شد. به برخی بازیکنان باید استراحت بدهم، چون در هفته های اخیر فشار زیادی را متحمل شده اند. بازیکنان جوان ما هم توانایی خوبی دارند و قطعاً خودشان را نشان خواهند داد. 

زارع افزود: می خواهم برد امروز را به مردم خوب شهر و استانم و اسطوره فوتبال ایران یعنی علی دایی تقدیم کنم. 

پایان پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان