رشت- امام جمعه رشت با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف پروژه های نیمه کاره استان گفت: مسئولان پای کار پروژه های نیمه تمام باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و نامگذاری آن به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا اظهار کرد: حضرت ام البنین (س) در عرصه جهاد تبیین بعد از واقعه عاشورا، پیشتاز بوده است.

وی با اشاره به سالروز کشف حجاب رضاخانی و با بیان اینکه زنان جامعه ایران اسلامی همواره بر رعایت حجاب تاکید داشته اند، گفت: برخی افراد از روی غفلت رفتاری می کنند که نباید به همه جامعه نسبت داده شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به سالروز توهین روزنامه اطلاعات به امام خمینی (ره) در دی ماه ۱۳۵۶ افزود: این روزها مجلات فرانسوی هم به خیال خود مسیر توهین را در پیش گرفته اند که قطعاً مکرشان به خودشان باز می گردد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بر اساس اذعان صاحب نظران به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود، گفت: آشفتگی مشهود رژیم منحوس صهیونیستی نشان از آینده ای تاریک برای رژیم غاصب صهیونیستی دارد.

امام جمعه رشت با گلایه از عدم ساماندهی پروژه های نیمه تمام استان خطاب به مسئولین استانی گفت: ساماندهی پروژه های نیمه تمام از جمله راه آهن و سدها را جدی و در دستور کار قرار دهید و مسئولان بدانند تا خودشان پای کار این پروژه ها نباشند به سرانجام نمی رسد.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: هر چه سریع تر باید سدهای نیمه تمام به اتمام برسد چرا که اگر مسئولین به این موضوع توجهی نکنند با توجه به کاهش نزولات با بحران آب در آینده نزدیک مواجه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات حاشیه نشینی در رشت وجود زمین های نسقی بوده که ساکنان آن با مشکلات فراوانی مواجه هستند، ادامه داد: اخیراً در مجلس مصوب شده که امکانات آب برق و گاز به این ساختمان ها تخصیص داده شود، امیدواریم هرچه زودتر به این دغدغه و مشکل مردم در استان جامه عمل پوشانده شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان