رشت- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با تاکید بر برنامه سازی در فضای مجازی برای همه سنین گفت: تئاتر ایثار یکی از فرصت های خوب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و فرهنگ شهادت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داوطلب بعد از ظهر شنبه در نشست هم اندیشی سومین جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار در گیلان، اظهار کرد: دشمن سه گروه و قشر مهم کودکان، نوجوان و جوانان و بانوان را هدف قرار داده است و برگزاری جشنواره تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار می تواند حرکت پدافندی خوبی برای مقابله با دشمن باشد.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور و گیلان، افزود: دشمن با امپراطوری فضای مجازی و رسانه وارد عرصه نبرد علیه نظام اسلامی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران گیلان با تاکید بر اینکه برای سنین مختلف در فضای مجازی باید برنامه داشته باشیم، گفت: اجرای تئاتر ایثار یکی از فرصت های خوب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت است.

داوطلب با اشاره به اثرگذاری زبان هنر و رسانه در فرهنگ سازی مفاهیم مختلف، اضافه کرد: نباید از ظرفیت هنرهای نمایشی و فعالیت های فرهنگی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت غافل شد.

وی با تاکید بر نگاه هوشمندانه هنر در پرداختن مسائل اعتقادی و ارزشی، افزود: هنر دریچه ورود همه فرهنگ ها و مفاهیم در جامعه است و باید این مهم در بخش های مذهبی و اعتقادی نیز به کار گرفته شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان