رشت- رئیس کل دادگستری گیلان با تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه برای تعیین تکلیف و از سرگیری پروژه پل ورودی فومن گفت: با هرگونه کم کاری متولیان امر برخورد قانونی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمزه خلیلی ظهر شنبه در نشست بررسی موانع اجرای طرح پل روگذر کمربندی فومن با اشاره به فرآیند طولانی ۱۸ ساله برای اجرای و بهره برداری از این پروژه بر ضرورت آسیب شناسی و از سرگیری اجرا و تکمیل این پروژه تأکید کرد.

وی در ادامه با تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه برای متولیان اجرای پروژه برای تعیین تکلیف این طرح افزود: با هرگونه کم کاری و اهمال متولیان اجرایی این پروژه برخورد قانونی صورت می گیرد.

حجت الاسلام خلیلی ادامه داد: اعتبار ۵۱۷ میلیارد تومانی اجرای این طرح که پیش بینی شده را می توان از محل دارایی های مازاد دولت تأمین کرد.

رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر اینکه دولت در گیلان ۳ هزار میلیارد تومان املاک مازاد دارد، اضافه کرد: با تهاتر دولت می تواند محدودیت های مالی این طرح را برطرف کند و دستگاه قضا نیز حمایت های لازم در این خصوص را انجام می دهد.

کم کاری در اجرای طرح پل ورودی فومن مصداق ترک فعل است

سید مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان نیز هدف از برپایی نشست آسیب شناسی و رفع محدودیت های اجرای پل روگذر کمربندی فومن را تسریع در روند اجرای این طرح دانست.

وی افزود: با توجه به تدابیر و تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه از این پس هرگونه کم کاری و اهمال در روند اجرای این پل مصداق ترک فعل است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان