نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اهمیت فراوان اتمام پروژه های در دست اجرای حوزه راه در راستای توسعه کشور و منطقه، بر لزوم اجرای هرچه سریع تر برنامه های مرتبط با توسعه راه های استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امروز در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با تأکید بر اجرای هرچه سریع تر برنامه های مرتبط با تکمیل و توسعه راه های استان اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی و جلسات متعدد عملیاتی با حضور کارفرما (شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور) و پیمانکاران و هماهنگی های به عمل آمده در سطح استان و ملی، مشکلات زیرساختی و اعتباری در پروژه های در دست اجرا مرتفع شده، از این رو تعلل در اتمام و نیز تسریع در روند اجرا مورد تأکید است.

وی تکمیل خط ریلی رشت-کاسپین را دارای اهمیت دانست و تأکید آرئیس جمهور بر اهمیت راه آهن رشت -آستارا با توجه به دقت نظر بالای رهبر معظم انقلاب اسلامی را یادآور شد و خواستار برنامه ریزی و اهتمام وزارت راه و شهرسازی برای تسریع و به سرانجام رساندن این خطوط ریلی شد.

استاندار گیلان تسریع در روند اجرای و تکمیل پروژه های آزاد راه قزوین- رشت، تقاطع میدان گیل لاهیجان، کنارگذر لنگرود، بزرگراه فومن-صومعه سرا-تالش و آستارا، مسیر فومن- پونل، کنارگذر انزلی، کمربندی چابکسر و نیز دیگر شهرستان های استان را از جمله پروژه های وزارت راه و شهرسازی در استان نام برد که نیاز به اهتمام جدی تر با رویکرد دولت مردمی و انقلابی دارد.

خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل ونقل کشور نیز در این دیدار با اشاره به پروژه های حوزه راه در گیلان اظهار کرد: طرح های با اهمیت از جمله باقی مانده آزادراه قزوین -رشت و راه آهن با پیگیری های مثمر ثمر استاندار گیلان در تأمین مصالح و تخصیص اعتبار و هماهنگی های صورت گرفته پیشرفت مناسبی دارد و وزارت راه و شهرسازی نسبت به تسریع امور  تکمیل و توسعه راه های گیلان متعهد است.

نماینده عالی دولت در گیلان و معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل ونقل کشور امروز از تعدادی از پروژه های مهم حوزه راه استان بازدید به عمل خواهند آورد.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان