مدیرکل گمرک شهرستان آستارا با تکذیب خبر فاسد شدن محصولات کشاورزی در محوطه گمرک این شهرستان گفت: هیچ خودروی حامل مواد فاسدشدنی بیش از ۲۴ ساعت در محوطه گمرک شهرستان آستارا متوقف نمی شود.

علی حسین ذوالقدری پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستارا با تکذیب خبر فاسد شدن محصولات کشاورزی در محوطه گمرک این شهرستان اظهار کرد: فیلم پخش شده در فضای مجازی مبنی بر فاسد شدن محصولات کشاورزی گمرک شهرستان آستارا هیچ ربطی به این شهرستان ندارد.

مدیرکل گمرک شهرستان آستارا با بیان اینکه درخصوص فاسد شدن محصولات کشاورزی در محوطه گمرک این شهرستان طی یک ماه اخیر هیچ گزارشی به کارشناسان و ارزیابان ما صورت نگرفته است، افزود: هیچ خودروی حامل مواد فاسدشدنی بیش از ۲۴ ساعت در محوطه گمرک متوقف نمی شود.

وی مشکل عمده کامیون داران را عدم پذیرش گمرک جمهوری آذربایجان دانست و تصریح کرد: تمام تشریفاتی گمرکی اعم از ورود و خروج در مدت زمان 24 ساعت انجام می شود؛ اما گمرک جمهوری آذربایجان در بحث خروج کامیون داران سخت گیری می کند.

به گزارش فارس، دیروز فیلم فاسد شدن ۵۰۰ تن محصولات کشاورزی ازجمله فلفل به ارزش ۳۰۰ دلار در فضای مجازی منتشر شد که به علت تعلل در ترخیص کالا و ترافیک سنگین خودروهای حامل بار به اداره کل گمرک شهرستان آستارا نسبت داده بودند.

پایان پیام /۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان