رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برخورداری از نعمت امنیت در کشور گفت: امروز بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به واسطه اقتدار نیروهای مسلح و مرزبانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی ظهر یکشنبه در یادواره شهدای مرزبانی شهرستان انزلی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیاری از مردم گیلان مرزبانی را فقط مختص استان ها جنوبی و غربی می دانند اما خبر ندارند که مرزبان گیلانی چه جانفشانی هایی انجام می دهند.

وی امنیت کنونی در سراسر استان گیلان را مرهون زحمات همه نیروهای مسلح و متولیان امنیت و مرزبانان دانست و گفت: امنیت نعمتی پوشانده است که همه اقدامات و حوزه ها حول محور و در سایه این امنیت پیش رفته و می چرخد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه سرمایه گذاران بدون امنیت پایدار نمی توانند هیچ گونه سرمایه گذاری انجام دهند، تصریح کرد: خوشبختانه زمینه سرمایه گذاری در گیلان فراهم بوده و هیچ گونه مشکلی نداریم.

وی با اشاره به اینکه پس از انقلاب علی رغم همه مشکلات و هجمه ها و فتنه های دشمنان در برهه های مختلف، جمهوری اسلامی ایران توانست امنیت کشور و مردم را تأمین و حفظ کند، افزود: امنیت کشورمان مثال زدنی است در حالی در کشورهای منطقه مردم از ناامنی رنج می برند.

آیت الله فلاحتی با ذکر اینکه تحریم های اقتصادی و سکوت جریانات سیاسی خاص که شاید به اندازه تحرکات اغتشاشگران اخیر نیز معنادار بوده، نتوانسته در امنیت کشور خدشه ای وارد کند، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در سایه توان و تلاش نیروهای مسلح در دریا و خشکی اقتدار خود را حفظ کرده و این نعمت برای همه ملموس و مشهود است.

وی اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر افرادی با حمایت و هدایت استکبار جهانی و گروهک های ضدانقلاب برای ایجاد ناامنی مسلح و تجهیز شده بودند اما نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه افراد امنیت ساز همانند شهیدان سلیمانی، خرازی، بابایی و… در کشور باید پرورش و زیاد شوند، عنوان کرد: امیدواریم خداوند بلا و مصیبت و ناامنی را از مدافعان امنیت دور کرده تا آنان نیز همواره امنیت مردم را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان ابراز داشت: امروز اگر دشمن نمی تواند به ایران نگاه کج داشته باشد، مرهون خون پاک شهدا و اقتدار نیروهای مسلح و مرزبانان کشورمان است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان