سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از بارش شدید برف و باران در محورهای مواصلاتی گیلان خبر داد و گفت: محور پونل-خلخال به دلیل وقوع کولاک و احتمال ریزش بهمن مسدود شده است.

غلامعلی نیکفهم خوب روان ملاسرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه های مواصلاتی استان اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش شدید برف در محور اسالم - خلخال به میزان ۲۵ سانتیمتر، در محور پونل - خلخال به میزان ۱۵ سانتیمتر و در محور سیاهکل - دیلمان به میزان ۵ سانتی متر هستیم. 

وی همچنین محورهای قوشه لانه - کلیشم و مسال - گیلوان را با بارش برف خفیف اعلام کرد و افزود: برف این محورها را سفیدپوش کرده است. 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در تشریح وضعیت محورها در مرز استان های همجوار نیز گفت: هم اکنون گردنه الماس در محور اسالم-خلخال با بارش شدید برف همراه است. 

نیکفهم همچنین اکثر محورهای مواصلاتی استان گیلان را با بارش شدید باران اعلام کرد. 

وی از انسداد محور پونل-خلخال به دلیل وقوع کولاک و احتمال ریزش بهمن خبر داد و بیان کرد: ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است. 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر از رانندگان خواست تا حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان