رشت - مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه غربی ها از پاسخ منطقی و معقولانه به پیشرفت های اسلامی عاجز هستند، گفت: توهین ها و هتک حرمت ها زنجیره اتحاد مسلمانان را قوی تر خواهد کرد.

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی، اظهار کرد: اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به مقدسات و مرجعیت دینی برای اولین بار نیست و از این دست کارها از مدعیان فرهنگ و تمدن مسبوق سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه اقدامات توهین آمیز این رسانه ها علیه اسلام و مرجعیت دینی نشان دهنده که افول تمدن غربی است، افزود: دنبای غرب در تقابل عظمت و بزرگی فرهنگ ناب اسلامی و دینی به ابتذال و گزافه گویی متوسل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه رفتارهای ضد دینی و انسانی غربی ها با شیوه نامه رعایت اصول انسانی فاصله دارد، گفت: احترام به عقاید و باورهای دینی یکی از گزاره های مهم رعایت اصول انسانی است.

مهدوی ادامه داد: هر زمانی دنیای مدعی غرب در مواجهه با عظمت و بزرگی اسلام ناب محمدی دچار ضعف و شکست می شود به توهین و تحقیر ارزش های اسلامی روی می آورد.

وی با بیان اینکه غربی ها از پاسخ منطقی و معقولانه به پیشرفت های اسلامی عاجز هستند، افزود: موفقیت های دنیای اسلام و محور مقاومت و ظهور و نمود بیداری اسلامی در جهان، موجب سرافکندگی و ذلت تمدن پوشالی غرب شده و آنها برای تخریب این موفقیت ها راهی جز توهین و هتک حرمت نمی یابند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با محکوم کردن اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به مقدسات و مرجعیت دینی، بیان کرد: اقدام سخیف و توهین آمیز نشریه فرانسوی موجب جریحه دار شدن مسلمانان و جهان اسلام شد.

مهدوی با بیان اینکه تفکر و تمدن غربی شیطانی است، گفت: اقدامات ضد انسانی جنایت کاران غربی در بخش های مختلف نشان از پوشالی بودن و شیطانی بودن تفکر و تمدن غربی دارد.

وی با اشاره به استحکام زنجیره وحدت و اتحاد جامعه اسلامی، افزود: توهین ها و هتک حرمت ها زنجیره اتحاد مسلمانان را قوی تر خواهد کرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان