رودبار - بخشدار خورگام رودبار با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات خورگام به ۲۰ سانتیمتر می رسد، گفت: شرایط این بخش عادی است.

محمدرضا باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات شرایط جوی در بخش خورگام رودبار، اظهار کرد: ارتفاع برف که از دیشب در خورگام آغاز شده در پایین دست ۱۰ سانتیمتر و در ارتفاعات و روستای شاه شهیدان به ۲۰ سانتیمتر هم می رسد.

وی با بیان اینکه راه های فرعی و اصلی بخش خورگام باز است، افزود: با توجه به قطع شدن بارش برف، رفت و آمد در مسیرهای اصلی و فرعی خورگام در جریان است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

بخشدار خورگام رودبار با بیان اینکه شرایط این بخش عادی است، گفت: اعضای ستاد مدیریت بحران بخش خورگام در آماده باش کامل هستند و در حال حاضر شرایط کنترل شده است.

باقری با بیان اینکه مادران زائو در خورگام با محوریت شبکه بهداشت و درمان شناسایی و ساماندهی شده است، اضافه کرد: در بخش تأمین سوخت نانوایان و دیگر خدمات پیش بینی های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به وضعیت جوی خورگام، افزود: بارش سنگین برف در خورگام دور از انتطار نیست و می طلبد مسئولان شهرستانی نگاه ویژه تری به بخش خورگام داشته باشند تا بتوانیم سربلند از بحران خارج شویم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان