مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به سیره شهدا و امام شهدا در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی گفت: ایثار و جانفشانی شهدا ضامن اتحاد و وحدت در جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی عصر امروز در دیدار با خانواده شهید بسیجی علی قربانپور با بیان اینکه شهادت، خون پاک شهیدان و وصیت نامه شهدا راه هدایت مردم و مسؤولان در جمهودی اسلامی است، اظهار کرد: استکبار در ۴۴ سال گذشته انواع انواع فشار و تحریم را علیه نظام جمهوری اسلامی اعمال کرده ولی مردم با پیروی از شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری تمام برنامه های دشمن را سرنگون کردند. 

وی با اشاره به نقش شهدا به ویژه شهدای بسیجی در کشور گفت: دشمن در طول این چند سال چه با جنگ تحمیلی و چه با ایجاد فتنه و آشوب در کشور سعی در انزوای جمهوری اسلامی و در نتیجه نابودی نظام را داشته ولی جوانان این مرز و بوم و بسجییان با خون پاک خود اجازه چنین کاری را به دشمن ندادند. 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به سیره شهدا و امام شهدا در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی بیان کرد: ایثار و جانفشانی شهدا ضامن اتحاد و وحدت در جمهوری اسلامی است لذا اگر مسؤولان به سیره شهدا توجه و آن را اجرایی کنند بسیاری از مشکلات برطرف می شود. 

محمدی با بیان اینکه پروردگار در قرآن کریم به خانواده شهدا بخاطر صبوری و ایمانشان سلام و درود فرستاده است، افزود: شهدا هر جایی که لازم بوده از انقلاب و اسلام دفاع شود بی منت و بی توقع، به مصداق مجاهدین فی سبیل الله سینه سپر کردند لذا هر فردی که گمان کند که می تواند خون شهدا را پایمال کند در گمراهی است.

وی با تأکید بر اینکه اسلام راه انبیاء و صدیقین است و صالحین و مستضعفین وارثین زمین هستند و به آن خواهند رسید، تصریح کرد: هر کس گمان کند که می تواند خون شهدا را پایمال کند در گمراهی است، چرا که شهدا نزد پروردگارند و کسانی که نزد پروردگار باشند از قوام و پایداری و حیات جاودان برخوردارند و نه تنها از شهدا نام نیکشان می ماند بلکه راهشان نیز ماندگار است. 

به گزارش فارس، شهید علی قربانپور (دانشجوی تربیت معلم) در هفت اردیبهشت سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی فاو ( ام القصر) به شهادت رسید. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان