شفت- فرمانده سپاه شفت گفت: از ۵۸ رده موفق بسیج و خانواده شهید مدافع حرم «سجاد طاهرنیا» در جشنواره مالک اشتر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد نقدپور ظهر سه شنبه در جشنواره مالک اشتر با بیان اینکه شهید سلیمانی، مالک اشتر و ذوالفقار ولایت بود، اظهار کرد: حاج قاسم به عنوان بهترین الگو برای مدیران و فرماندهان بوده و الگویی است که به فرموده رهبر انقلاب، دست یافتنی است.

وی با اشاره به اینکه امروزه ما باید به مانند حاج قاسم در میدان حضور داشته باشیم و نگذاریم منویات رهبر معظم انقلاب روی زمین بماند، افزود: جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شفت امسال به نام شهید گرانقدر «شهید سجاد طاهرنیا» و با هدف معرفی نفرات و رده های برتر انجام گرفت.

سرهنگ نقدپور با تاکید بر اینکه این جشنواره به منظور رشد و ارتقای سطح کیفی برنامه ها و ایجاد رقابت و الگوسازی رده های این ناحیه مقاومت انجام شد، ادامه داد: از ۵۸ رده بسیج شهرستان تجلیل به عمل آمد و این نفرات برگزیده جهت رقابت به سطح استان معرفی شدند.

حجت الاسلام ابوعلی اسماعیلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شفت در این مراسم با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر معرف رده های موفق و برتر سپاه و بسیج است، افزود: این جشنواره یک فرصت بی بدیل و در واقع بهانه ای برای قدردانی از سیره عملی مالک اشتر به عنوان یار باوفای امام علی علیه السلام است.

وی تصریح کرد: در این راستا مسئولین و فرماندهان در انعکاس تلاش های همکاران و بدنه بسیج در تمام عرصه ها جدیت داشته باشند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان