رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به ارسال بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در ۱۱ محور عمومی و سه محور بومی برگزار و بر اساس آمار یک هزار و ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی پارسا صبح امروز در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از بزرگترین جشنواره های رسانه ای در کشور است، اظهار کرد: با تلاش اصحاب رسانه، جشنواره ابوذر در هفت دوره گذشته عملکرد موفقی در تقویت اخلاق حرفه ای رسانه ای و تشکیل جبهه رسانه ای انقلاب داشته است. 

وی با اشاره به ارسال بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در ۱۱ محور عمومی و سه محور بومی برگزار و بر اساس آمار یک هزار و ۴۸۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر گیلان ارسال شده است. 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان یکی از مشکلات اصحاب رسانه را بیمه خبرنگاری دانست و افزود: خبرنگاران سه دهه مشکل بیمه خبرنگاری دارند لذا از تمامی مسؤولان درخواست دارم این مشکل را برطرف کنند. 

پارسا با تاکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین و اجرای درست آن توسط اصحاب رسانه بیان کرد: خبرنگاران در اجرای فرضیه جهاد تبیین نقش بسیار مهمی دارند لذا می توان اصحاب رسانه را پیشرانان اصلی جهاد تبیین هستند و باید مورد توجه و حمایت قرار گیرند. 

وی نقش بانوان در جامعه به ویژه در حل مشکلات را بسیار موثر دانست و افزود: برگزاری جشنواره رسانه ای حریم رسالت ویژه بانوان فرصت خوبی بود تا ظرفیت شناسی شود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان