رشت - استاندار گیلان با بیان اینکه شهدای امنیت ضامن بقای نظام اسلامی هستند، گفت: تقویت روحیه جهادی در بین مدیران و مسئولان به تبعیت از حاج قاسم منتج به گشایش در مسائل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر چهارشنبه در دیدار و تجلیل از مدافعان امنیت گیلان اظهار کرد: رفتار ساختار شکنانه برخی فریب خوردگان داخلی و اهانت کنندگان به حریم ولایت و نظام فراموش شدنی نیست.

استاندار گیلان با بیان اینکه دشمن تمام قد در مقابل نظام اسلامی صف آرایی کرده است، گفت: دشمن در دو برهه از زمان به صورت جنگ سخت در دوران دفاع مقدس و حالا هم به صورت جنگ نرم وارد مبارزه با ایران اسلامی شده که در هر دو برهه متحمل شکست شده است.

عباسی با اشاره به تلاش های جان بر کفانه شهدا و ایثارگران و مدافعان امنیت در جبهه حق علیه باطل، بیان کرد: شهدا و مدافعان امنیت راه درست و روشنی را برای دفاع از نظام اسلامی برگزیدند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰۰ رسانه معاند در تحریک مردم و گسترش اغتشاشات و آشوب ها در کشور و گیلان، افزود: عده ای در اغواگری ها و دروغ پردازی های دشمن فریب خوردند اما اراده و ایمان مردم دشمن را در جنگ رسانه ای شناختی با شکست مواجه کرد.

استاندار گیلان، حضور مردم در صحنه و حمایت از نظام اسلامی را نشانه بصیرت و آگاهی آنها دانست و بیان کرد: مردم بصیرت، ولایت مداری و پایبندی به نظام را با حضور پررنگ شأن معنا کردند.

عباسی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن ریشه کنی انقلاب و نظام بود، گفت: دشمن بعد از شکست مفتضحانه در تحریم اقتصادی علیه ایران، وارد فاز جدیدی از مبارزه به شکل آشوب های خیابانی شدند.

وی با اشاره به رویکرد فساد ستیزی دولت سیزدهم در بخش اقتصادی و دیگر بخش ها، افزود: جراحی اقتصادی و مردمی کردن اقتصاد توسط دولت سیزدهم انگیزه دشمن را برای سنگ اندازی و ضربه زدن به نظام دوچندان کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه حاج قاسم الگوی تمام عیار مدیر جهادی و میدانی بود، گفت: تقویت روحیه جهادی در بین مدیران و مسئولان به تبعیت از حاج قاسم منتج به گشایش در مسائل می شود.

عباسی با اشاره مشکلات و محدودیت های منابع انسانی در بخش های مختلف، اضافه کرد: نیرو سازی در بخش های مختلف اجرایی صورت نگرفته است و در همین راستا دنبال چابک سازی و تقویت نیروهای انقلابی در ادارات هستیم.

وی با بیان اینکه در دولت گذشته ۸ سال وقت مردم معطل برجام شد، افزود: برجام در ۸ سال دولت گذشته نتیجه ای جز عوام فریبی و افزایش مشکلات مردم نداشت.

استاندار گیلان با بیان اینکه شهدای امنیت ضامن بقای نظام اسلامی هستند، گفت: درخت تنومند نظام اسلامی با خون شهدا آبیاری شده و روز به روز محکم تر و تنومندتر می شود.

عباسی با بیان اینکه نقد منصفانه راهگشا است، اضافه کرد: ایجاد همدلی، وحدت و انسجام همراه با مطالبه گری و نقد منصفانه توأم با ارائه راهکار، گره بسیاری از مشکلات را باز می کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان