رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم از ایده های خلاق و دانش بنیان حمایت می کند، گفت: از اهداف و برنامه های دولت مردمی و انقلابی، حمایت از بخش تولید به ویژه حوزه دانش بنیان است.

به گزارش خبرنگار مهر اسدالله عباسی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه آغاز به کار نمایشگاه خدمات کسب و کار با رویکرد دانش بنیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت سیزدهم از ایده های خلاق و دانش بنیان حمایت می کند.

وی با اشاره به اینکه تمام اهداف و برنامه های دولت مردمی و انقلابی از بخش تولید و به ویژه حوزه دانش بنیان است، افزود: دانش بنیان کردن فعالیت ها در میزان هزینه و کیفیت تولیدات نقش قابل توجهی دارد.

استاندار گیلان بر حمایت از فعالان عرصه تولید و رفع موانع تولید و پرداخت تسهیلات تاکید کرد و ادامه داد: حل مشکلات بیمه ای و صنفی فعالان این عرصه ضرورت دارد.

عباسی ارائه ایده و توانمندی جمعی از مبتکران را در این نمایشگاه سبب افتخار دانست و افزود: حمایت از ایده های خلاقانه و دانش بنیان در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده و اهتمام آن توسط دستگاه های متولی ضروری است.

گفتنی است؛ نمایشگاه خدمات کسب و کار با رویکرد دانش بنیان از ۲۱ دی ماه به مدت سه روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ شب در محل نمایشگاه بین المللی گیلان برای بازدید عموم مردم دایر است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان