ملوان بندرانزلی حذف شد

۱۴۰۱/۱۰/۲۲ ۰۱:۳۲ چاپ کد خبر: 180621
تیم فوتبال ملوان در ادامه مسابقات جام حذفی کشور مقابل نفت مسجدسلیمان باخت و از گردونه این رقابت ها حذف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، تیمهای فوتبال ملوان و نفت مسجدسلیمان عصر امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان دیدار، نفت مسجدسلیمان با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست داد تا علاوه بر حذف ملوان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. 

این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت اما در وقت های اضافه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هر نیمه یک گل به ثمر رساند تا در نهایت این بازی با نتیجه سه بر یک به سود نفت مسجدسلیمان خاتمه یابد. 

در نیمه اول این بازی ابتدا تیم نفت مسجدسلیمان در دقیقه هفتم توسط پیمان میری به گل اول خود دست یافت اما در نیمه دوم ملوانان که حملات متعددی را انجام دادند سرانجام در دقیقه ۷۷ توسط سهیل فداکار به گل مساوی رسیدند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود. 

در نیمه نخست وقت اضافه، تیم نفت مسجدسلیمان به گل برتری دست یافت و حسین شنانی بازیکن این تیم در دقیقه ۱۰۲ از روی یک ضربه ایستگاهای دروازه ملوان را باز کرد و در نیمه دوم وقت اضافه سیدآریا برزگر در دقیقه ۱۱۹ برای سومین بار دروازه ملوانان را باز کرد. 

قضاوت این دیدار را ناصر جنگی با کمک های ایوب غلامزاده و مهرداد نجفی برعهده داشتند که مهدی جبرئیلی به عنوان داور چهارم و حاتم بک پور نیز به عنوان ناظر گروه داوری در بازی تیم های ملوان و نفت مسجدسلیمان حضور داشتند. 

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی در این دیدار رضا حیدری، سعید کریمی، عبدالله حسینی، پدرام قاضی پور، امیرحسین یحیی زاده، محمدصادق بارانی، محمدرضا بردبار، محسن انبساطی، محمد قادری، سجاد بازگیر و مسعود زائرکاظمینی را در ترکیب تیمش قرار داد. 

مازیار زارع در این دیدار سهیل فداکار، ارسلان تفضلی و محسن غلامی به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان کرد. 

همچنین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ترکیب علی محسن زاده، اسماعیل بابایی، سینا عبداللهی، مسلم مجدمی، علیرضا دغاغله، سیدآریا برزگر، میثم نقی زاده، محمد خرم الحسینی، رضا دهقانی، پیمان میری، پیمان رنجبری هم با سرمربیگری ابراهیم اشکش رو در روی ملوان قرار گرفت که در این بازی، میلاد یوسفی، امیرحسین کریمی، سینا بختیاری، علی کیانی فر و علی عبدالله زاده به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شدند. 

با توجه به نتیجه کسب شده در این بازی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که با ۲ قهرمانی یکی از تیم های پرافتخار جام حذفی کشور است از گردونه رقابت ها حذف شد و تیم نفت مسجدسلیمان نیز به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان