قطع گاز ۳۰۰ مشترک پرمصرف در گیلان

۱۴۰۱/۱۰/۲۲ ۱۰:۴۶ چاپ کد خبر: 180632
رشت- مدیرعامل شرکت گاز گیلان از قطع گاز ۳۰۰ مشترک پرمصرف در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۲۶ میلیون متر مکعب در ۲۴ ساعت گذشته در گیلان گاز مصرف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی جمال نیکویی صبح پنج شنبه در گفتگو با رسانه ها، اظهار کرد: در تعطیلی پنج شنبه دو هفته گذشته در گیلان بیش از ۱۹۹ هزار متر مکعب صرفه جویی در مصرف داشته است.

وی با اشاره به نقش محوری مردم در مدیریت مصرف، افزود: پیش بینی می شود با تعطیلی پنج شنبه این هفته ادارات بیش از ۳۰۰ هزار متر مکعب صرفه جویی در بخش انرژی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه دمای استاندارد بین ۱۸ تا ۲۱ درجه در بخش خانگی تعریف شده است، گفت: برای عبور از بحران و تداوم پایداری انرژی نیاز است مردم دمای منزل را بین ۱۸ الی ۲۱ درجه تنظیم کنند.

جمال نیکویی با بیان اینکه گاز صنایع استان تا اطلاع ثانوی قطع است، اضافه کرد: برای تداوم پایداری انرژی در بخش خانگی ناچار به محدود کردن گاز صنایع شدیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۶ میلیون متر مکعب در ۲۴ ساعت گذشته در گیلان گاز مصرف شده است، افزود: این آمار در مقایسه با اول هفته ۶ میلیون متر مکعب افزایش داشته است و این ۶ میلیون متر مکعب معادل سوخت نیروگاه های استان در فصل تابستان است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به شناسایی ۶ هزار و ۸۰۰ مشترک پرمصرف در استان، بیان کرد: با اطلاع قبلی و ارسال اخطار، گاز مشترکان پرمصرف گیلان قطع می شود.

جمال نیکویی از قطع گاز ۳۰۰ مشترک پرمصرف در گیلان خبر داد و بیان کرد: گاز این تعداد مشترک پرمصرف با اخذ تعهد وصل شده که با پایش مجدد و مشاهده عدم رعایت مدیریت در مصرف، سخت گیری های جدی تری به آنها اعمال خواهد شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان