به گفته ماینده ولی فقیه در گیلان، امروز مقام معظم رهبری تنها دیده بان امت بشریت است و به این دلیل دشمن سعی در انزوای جایگاه مرجعیت در جمهوری اسلامی دارد به طوری که در طول اغتشاشات اخیر تمامی شعارها علیه ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در تجمع مردم ولایتمدار شهرستان رشت در پی اقدامات اهانت آمیز دولت فرانسه به مقدسات و مقام مرجعیت در مصلای رشت با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای غربی بزرگترین دشمن بشریت و دین مبین اسلام هستند، اظهار کرد: بر اساس آیه های قرآن، مهم ترین دشمن مسلمانان در عصر جدید صهیونیست ، آمریکا و کشورهای غربی هستند به طوری که نخست وزیر غاصب رژیم صهیونیستی در سخنرانی علنی گفته که رئیس جمهور کشورهای فرانسه و صدر اعظم آلمان بدون اجازه ما هیچ کاری نمی کنند.

وی با اشاره به برنامه شیطان بزرگ یعنی آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی علیه جامعه و تمدن اسلامی گفت: شیطان وقتی می خواهد انسان و جامعه ای را منحرف کند دست به دامان ایجاد شبهه علیه مرجعیت و امت اسلامی و آن هم از طریق ابزار رسانه می شود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به مقابله با جنگ رسانه ای و روانی استکبار علیه جمهوری اسلامی افزود: امروز کار رسانه نظام سلطه ایجاد وسوسه در بین جوانان از طریق غول رسانه ای است لذا اگر مسلمانان در برابر باطل ایستادگی نکنند و زمان مقابله با باطل را برای وقتی دیگر بگذارند جامعه اسلامی با انزوا مواجه می شود.

 

فلاحتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بی فایده بودن اقدام توابین بعد از واقعه عاشورا بیان کرد: اگر پیروان آیین توحید و مسلمانان در برابر اقدامات دنیای باطل ایستادگی نکنند جای حق با باطل و جلاد با شهید عوض شده و طرفداران باطل بیشتر می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با انتقاد از عدم رعایت حقوق بشر توسط کشورهای غربی و آمریکا تصریح کرد: ماهانه چندین نفر از بانوان در کشورهای غربی و آمریکا مورد آزار جنسی قرار گرفته و خودکشی می کنند ولی همان کشورها طوری تلقین می کنند که حقوق بشر در جمهوری اسلامی به بدترین نحو در حال رعایت شدن است.

فلاحتی با بیان اینکه دین مبین اسلام تنها دینی است که حقوق بانوان در آن به بهترین نحو در حال انجام است، افزود: اسلام تنها دینی است که به آزادی زنان حقوقی برابر مردان داده است و حقوقی که در شریعت اسلام به بانوان داده شده در هیچ دینی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به اذعان همه اهل خرد در داخل و خارج به بانوان جایگاه با عظمتی داده است، تصریح کرد: به دلیل سکوت عارفان، مورخان و رسانه های جهان اسلام در مقابل استکبار، جایگاه شهید و جلاد با هم عوض شده و اکنون استکبار ادعای عدم رعایت حقوق بشر و زن در جمهوری اسلامی را دارد.

 

به گفته نماینده ولی فقیه در گیلان در طول تاریخ بشر سیاه نمایی به مانند سیاه نمایی که اکنون توسط غول رسانه استعمار انجام می شود در هیچ دوره ای وجود نداشته است که نشان دهنده انزوای استکبار در برابر نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه است.

فلاحتی، مقام معظم رهبری را تنها دیده بان امت بشریت در عصر کنونی دانست و گفت: امروز مقام معظم رهبری تنها دیده بان امت بشریت است و به این دلیل دشمن سعی در انزوای جایگاه مرجعیت در جمهوری اسلامی دارد به طوری که در طول اغتشاشات اخیر تمامی شعارها علیه مقام معظم رهبری بود ولی ایشان به مانند کوه در مقابل تمامی قدرت ها ایستاده و خواهد ایستاد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری توسط دولت ها در جمهوری اسلامی بیان کرد:
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی دولت هایی که در کشورهای غربی اداره کشور را در دست گرفتند در مقابل جمهوری اسلامی ایستادگی کردند و حتی در داخل کشور هم اکثر دولت ها به برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری مثل اقتصاد مقاومتی بی توجه بودند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری را تنها راه نجات کشور از وضعیت کنونی دانست و افزود: از دوره ای که مقام معظم رهبری رهبری امت را بر عهده گرفتند اگر دولت ها گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودند اکنون کشور با چنین وضعیتی مواجه نبود.

فلاحتی با قدردانی از اقدامات جهادی دولت سیزدهم در یکسال گذشته و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف تصریح کرد: در یکسال که از عمر دولت سیزدهم، رئیس جمهور گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و در عرصه واکسیناسیون، حذف ارز ترجیحی، مثبت شدن طراز تجارت جهانی، ارتباط مؤثر با همسایگان و قدرت های نوظهور، احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد، مدیریت آب زراعی با توجه به کم آبی بی سابقه، حفظ عزت و اقتدار در میز مذاکره، به موفقیت هایی رسید و به این منظور دشمن انواع فشارها را در یکسال گذشته علیه دولت و جمهوری اسلامی اعمال کرد.

وی با بیان اینکه گره زدن اقتصاد و حل مشکلات کشور به کشورهای غربی یک اقدام شیطانی است، افزود:
دولت گذشته آب سنگین اراک را تعطیل، فردو را به آزمایشگاه تبدیل کرد زیرا گوش به فرمان آمریکا بود و اقتصاد کشور و حل مشکلات را گره به میز مذاکره زد ولی دولت سیزدهم دست به دامان مذاکره نشد و این نشأت گرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تأکید بر خنثی سازی تمامی برنامه های استکبار توسط مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری، آمریکا را در منطقه و جهان بین الملل سرافکنده کرد و به این منظور دشمن انواع فتنه ها را علیه جمهوری اسلامی ایران ایجاد کردند ولی با درایت مقام معظم رهبری تمامی این فتنه ها خنثی شده و کشوری مثل فرانسه قدرت جمع آوری جلیقه زرد ها را ندارد.

فلاحتی با هشدار به دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی در خصوص تبعات توهین به مرجعیت دینی گفت:
امروز دنیای مستضعفان در سایه مقام معظم رهبری در حال هدایت است لذا دشمن بداند، چنین اقدامات سخیفانه ای باعث پیشرفت و افزایش قدرت جمهوری اسلامی، امت اسلامی و مقام معظم رهبری می شوند.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان