مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان در واکنش به اعتراض باشگاه ملوان به حضور غیرقانونی علی کیانی فر مقابل این تیم در جام حذفی، توضیحاتی ارائه داد. 

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان انزلی روز چهارشنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر نفت مسجد سلیمان با نتیجه ۱ به ۳ شکست خورد و از این مسابقات حذف شد.

باشگاه ملوان پس از این بازی از نفت بابت استفاده غیر قانونی نفت مسجد سلیمان از یک بازیکن شکایت کرد. ملوانی ها مدعی بودند علی کیانی فر فصل گذشته در دیدار مرحله سوم استقلال خوزستان برابر خلیج فارس ماهشهر به میدان رفته و از زمین مسابقه اخراج شده بود و طبق قانون از نخستین بازی اش در جام حذفی امسال محروم بود.

ابوذر شجاعی مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در واکنش به شکایت ملوانی ها گفت: علی کیانی فر زمانی که در جام حذفی سال گذشته اخراج می شود، عضو تیم دیگری بود و سازمان لیگ باید به صورت کتبی از قبل به ما در خصوص محرومیت او اطلاع می داد که این کار را انجام نداد.

وی افزود: سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان نیز به عنوان نماینده باشگاه در جلسه پیش از بازی با ملوان حضور داشت که می گوید در همان جلسه اعلام شد هیچکدام از دو تیم نفت و ملوان برای بازی محروم ندارند و همین موضوع صورتجلسه شد و به امضا اعضای جلسه هم رسید.

شجاعی گفت: اگر هم مشکلی باشد، کوتاهی از سازمان لیگ است که به ما اطلاع نداده بود و باشگاه نفت در این خصوص مقصر نیست.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان