مصرف ۲۵ میلیون مترمکعبی گاز در گیلان

۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۰۸:۰۹ چاپ کد خبر: 180659
رشت- مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به اینکه مصرف گاز در استان طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۵ میلیون متر مکعب گزارش شده است، گفت: از این میزان ۱۸ میلیون مترمکعب مربوط به بخش خانگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی جمال نیکویی شامگاه جمعه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به اینکه مصرف گاز در استان طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۵ میلیون متر مکعب گزارش شده است، اظهار کرد: ۱۸ میلیون مترمکعب مصرف گاز مربوط به بخش خانگی است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان ادامه داد: با اعمال تعطیلی های روز گذشته و محدود کردن فعالیت صنایع و مصارف غیرضرور، نسبت به روز قبل تر یک میلیون متر مکعب صرفه جویی در مصرف گاز ایجاد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به تداوم هوای سرد در استان، محدود کردن فعالیت صنایع امری اجتناب ناپذیر است بیان کرد: با افزایش سرمای هوا و افزایش مصرف گاز بخش خانگی ناگزیر می شویم بخشی از شبکه را از دست بدهیم لذا از مردم درخواست داریم در مصرف بهینه گاز ما را یاری کنند.

جمال نیکویی تصریح کرد: با توجه به مشکلات ایجاد شده در تولید و تأمین گاز، تمام جایگاه های سی ان جی را از مدار خارج کردیم تا حداکثر یک میلیون مترمکعب از این طریق صرفه جویی شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان