رشت- امام جمعه رشت با بیان اینکه مسئولان در راستای رفع دغدغه های مردم تلاش کنند، گفت: مسئولان بدانند که اگر مردم از عملکرد آنها رضایت نداشته باشند حقوقی که به خانه می برند حرام است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در سخنرانی خطبه های نماز جمعه مصلی رشت با گرامیداشت روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) و بزرگداشت مقام زن اظهار کرد: حضرت زهرا (س) نه تنها الگویی برای قشر زنان بود بلکه الگویی تمام عیار برای جامعه بشریت به شمار می رود.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) کسی است که انسان ها از درک وجودیش ناتوان هستند، افزود: تنها امیر مؤمنان و پیامبر عظیم الشأن اسلام حقیقت ایشان را درک کرده اند.

فلاحتی با اشاره به نگرانی بخش اعظم زنان و دختران گیلانی که اهل حجاب و عفاف هستند، خاطرنشان کرد: برخورد با برهنگی و سر برهنگی مطالبه به حق بانوان اخیر و نجیب گیلانی است که باید مسئولان به صورت ویژه به این مسئله بپردازند.

وی به جلسه روز گذشته رهبر معظم انقلاب با مداحان اشاره کرد و افزود: رهبری با بیان اینکه نقشه دشمن جامع بوده اما محاسبات آنها غلط در آمده چرا که آنها همه ابزارهای لازم را برای نابودی جمهوری اسلامی به کار گرفته، تمام دنیا بسیج شدند اما باختند و روسیاهی برای چهره هایی که سکوت کرده یا از دشمن حمایت کردند ماند.

فلاحتی با ابراز گلایه از برخی کم کاری ها خطاب به مسئولین اظهار کرد: مسئولان باید به مردم خدمت کرده و به آنها وعده های پوچ و قول امروز و فردا ندهند باید تمام همت خود را برای رفع دغدغه های مردم به کار ببندند.

امام جمعه رشت با تاکید بر فعالیت جهادی مسئولان در مسیر رفع دغدغه و مشکلات مردم گفت: مسئولان بدانند که اگر مردم از عملکرد آنها رضایت نداشته نباشند حقوقی که به خانه می برند حرام است.

گفتنی است؛ نمازگزاران در بین نماز در محکومیت اقدام اخیر دولت فرانسه در توهین به مرجعیت با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر فرانسه» انزجار خود را از این اقدام اعلام کردند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان