رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به هراس دشمن از بانوان محجبه گفت: بانوان فعال فرهنگی با رفتار و گفتار آگاهانه در راستای ترویج حجاب حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر شنبه در همایش پاسداشت «مقام مادر و روز زن» در سالن اجتماعات حسینیه شاهد و ایثارگر گیلان ضمن تبریک ایام ولادت دخت نبی مکرم اظهار کرد: رابطه افراد با روانشناسان دینی در کاهش آلام و افزایش مقاومت انسان تأثیرگذار است و این امر باید جدی تر گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مادران شهدا هنرمندان تاریخ هستند، افزود: مادران شهدا با ایمانی راسخ و صبری مثال زدنی در راه دین خدا ایستادگی کردند و در این راه دچار عقب نشینی و غرور نشدند و این مایه افتخار و نشان هنرمندی و شخصیت والای آنان است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر مقاومت و صبر بانوان فعال دینی در راه تربیت افراد گفت: در عرصه تربیتی حتی اگر تعداد شرکت کنندگان کلاس هایتان اندک بود همچنان در میدان حضور داشته باشید و گله نکنید.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه خانه داری باید اولویت زن مسلمان باشد، تصریح کرد: مادر مسلمان موفق باید بتواند فرزند خود را به درستی به تعالیم دینی تربیت کند و آرامش را در خانه خود حاکم کند.

وی با تاکید بر برگزاری اجتماع بانوان به صورت ماهانه توسط بانوان نخبه، فعالان دینی و زنان جهادگر گیلان افزود: در این نشست ها تجارب موفق خود در حوزه تربیتی و اعتقادی منتقل کنید و با مشورت یکدیگر ناهنجاری های اجتماع را کاهش دهید.

آیت الله فلاحتی تاکید کرد: اماکن لازم برای برگزاری اجتماع و نشست این بانوان از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مهیا شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن از چادر و حجاب زنان جامعه اسلامی هراس دارد، گفت: بانوان فعال با رفتار و گفتار آگاهانه و مناسب در جهت ترویج عفاف و حجاب و محجبه کردن دختران تلاش کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان