رشت - مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از بهسازی معابر گیلان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۲۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار در گیلان نصب شده و تا پایان سال این مقدار به ۱۳۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی مهدی زاده عصر شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: اهمیت برق امروزه در لایه های مختلف زندگی بشر بروز و نمود پیدا کرده و به همان اندازه مدیریت در مصرف برق هم حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه گیلان وارث رسوب مشکلات و چالش ها است، افزود: گیلان در بسیاری از شاخص ها از متوسط کشوری عقب بوده و در این دولت تلاش شده این شاخص ها ارتقا پیدا کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به نقش اتحاد، همدلی و انسجام در گره گشایی بسیاری از مشکلات، بیان کرد: انسجام، همدلی و اتحاد با محوریت امیدآفرینی در گیلان در اولویت مدیران قرار گیرد.

مهدی زاده با اشاره به تحمیل ۸۷۰ مگاوات خاموشی در گیلان در گذشته، اضافه کرد: با تلاش هایی که صورت گرفته آمار خاموشی به ۱۶۵ مگاوات کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به مشارکت مردم و نگرش مدیریتی در کاهش خاموشی ها در کشور و گیلان افزود: مدیریت برنامه محوری و مشارکت مردم در مدیریت مصرف انرژی سبب شد تا خاموشی ها را در بخش خانگی به صفر برسانیم.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به برودت هوا و افزایش مصرف گاز و برق بیان کرد: برای کاهش قطعی گاز و تدوام پایداری انرژی در بخش خانگی تمام قد در خدمت مردم و شرکت گاز هستیم.

مهدی زاده با اشاره به اقدامات ارزشمند در بخش نصب کابل خودنگهدار در گیلان، اضافه کرد: تاکنون ۱۲۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار در گیلان نصب شده و تا پایان سال این مقدار به ۱۳۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

وی از بهسازی معابر گیلان خبر داد و افزود: برای کاهش مصرف برق و بازدهی بالا تمامی معابر گیلانی بهسازی می شود.

مدیرعامل توزیع برق گیلان از دستگیری ۳۵ سارق در رشت خبر داد و اضافه کرد: سرقت کابل های برق یکی از آسیب های جدی استان گیلان است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان