رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه گیلان حدود ۴۰ درصد برنج کشور را تأمین می کند، افزود: با توجه به تدابیر رهبری، مصالح کشور و گیلان حوزه کشاورزی باید در اولویت توسعه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده بعدازظهر شنبه در نشست خبری با بانوان بسیج رسانه استان گیلان که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد، اظهار کرد: استان گیلان از یک موقعیت جغرافیایی بسیار مهمی برای جمهوری اسلامی برخوردار است.

وی به ظرفیت های گیلان در برخورداری از نیروی انسانی باسواد و فرهیخته اشاره کرد و افزود: استان گیلان از ظرفیت بالایی در راستای پرورش نیروی علمی فراوان بهره مند است تا در اختیار جامعه اسلامی قرار دهد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گیلان حدود ۴۰ درصد برنج کشور را تأمین می کند افزود: با توجه به تدابیر رهبری و مصالح کشور و گیلان حوزه کشاورزی باید در اولویت توسعه قرار گیرد.

وی بر ضرورت رفع نیازهای اصلی کشاورزان تاکید کرد و ادامه داد: حوزه کشاورزی و گردشگری گیلان با عقب ماندگی های فراوان مواجه بوده و لازم است توجه بیشتری به ظرفیت های موجود در این عرصه شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، صنعت گردشگری گیلان را با توجه به مزیت های گردشگری استان فرصت گرانبهایی برای توسعه عنوان کرد و افزود: در بخش صنعت نیز با توجه به وجود نیروهای توانمند باید برنامه ریزی هایی درستی صورت گیرد.

وی به ضرورت سرمایه گذاری در حوزه نساجی و تلاش برای حفظ محیط زیست استان اشاره کرد و گفت: آشنایی اصحاب رسانه با ظرفیت های مختلف استان و تلاش در جهت انعکاس فرصت ها و چالش های جامعه و کمک به مسئولان اجرایی می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم دیگر تحمل رانت خواری و فساد را ندارند، افزود: امروز مردم از مدیریت انقلابی انتظار دارند بر همین اساس اجازه مدیریت منفعت طلبانه به کسی را نخواهیم داد.

وی بیان کرد: مردم با حضور در صحنه های مختلف برای مقابله با توطئه های دشمن نقش آفرین بودند که نشان دهنده نقش مهم و ظرفیت های مردمی است و این مردم شایسته تکریم هستند و باید در جهت رفاه و آسایش آنان گام برداشته شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تلاش های این کمیسیون در پشتیبانی از اقشار جامعه ادامه داد: با توجه به دغدغه های متعدد اصحاب رسانه و حضور فعالین این عرصه در رده های بسیج در راستای پیگیری مطالبات آن ها باید سازماندهی درستی صورت گیرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان