کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را در خصوص پرونده های مربی تیم گیلانی و برخی مربیان صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کمیته وضعیت بازیکنان، آرای جدید خود را در خصوص پرونده های تیم شهرداری آستارا و سرمربی داماش صادر کرد.

کمیته وضعیت بازیکنان در خصوص پرونده اکبر میثاقیان (ملقب به اکبر اوتی) سرمربی داماش اعلام کرد که رای کمیته بدون ورود به ماهیت دعوی، به دلیل رسیدگی نکردن وکیل پرونده، قرار رد دعوی خواهان را صادر کرد.

شهرداری آستارا به پرداخت مبلغ ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته و پرداخت ۳۲.۷۰۰.۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق هادی حبیبی نژاد (خواهان) محکوم شد.

همچنین کمیته وضعیت در خصوص بخشی از خواسته خواهان به میزبان ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، قرار ردی دعوی را صادر کرد.

باشگاه بعثت کرمانشاه به پرداخت ۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته و پرداخت ۲.۷۱۰.۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان (داوود نظر محمدی) محکوم شد.

پرونده های تخلفات در فدراسیون فوتبال 

پس از اینکه آمار تخلفات از سمت تیم ها و بازیکنان فوتبال کشور در رده های مختلف سنی و لیگ های مختلف در سال های اخیر فزونی یافته، فدراسیون که متولی فوتبال کشور محسوب می شود در نظر گرفته که در آیین نامه جدید کمیته انضباطی به طرز قابل توجهی جرایم تیم ها و بازیکنان متخلف را افزایش دهد.

بر همین اساس و بر طبق آیین نامه جدید حداکثر سقف مالی برخورد با بازیکنان متخلف به 100 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

از سمتی، حداکثر مبالغ جرایم مالی برخورد کمیته انضباطی با تیم های خاطی نیز به 500 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

همچنین در آیین نامه جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، جریمه تخلف هواداران نیز به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده و حداکثر سقف جریمه هواداران نیز به 6 ماه محرومیت برای حضور در ورزشگاه ها افزایش پیدا کرده است.

 در این خصوص تصمیمات دیگر هم در راه است و در آیین نامه جدید این امکان وجود دارد نسبت به شدت و سابقه تخلف صورت گرفته، تنها درصدی از هواداران یک تیم از حضور در ورزشگاه محروم شوند.

البته جرایم به تنهایی بازدارنده نیستند، ورزش روح نشاط اجتماعی را در جامعه آکنده می سازد و اتحاد را در بین مردم کشور تقویت می سازد و کشورهایی به لحاظ ورزش در دنیا سرآمد هستند، به موفقیت های چشمگیری در حوزه های مختلف دست یافته اند.

پایان پیام/۸۴٠٠۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان