رشت- مسئول زنان دفاع مقدس استان گیلان از برگزاری جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت» در استان خبر داد و گفت: در این جشنواره ۴۴ مادر و همسر شهید تجلیل می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه اقدامی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت» گفت: این جشنواره ساعت ۱۰ صبح فردا، ۲۵ دی ماه در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره به همت کمیته زنان دفاع مقدس و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان برگزار می شود، ادامه داد: در این جشنواره از ۴۴ مادر و همسر شهید دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت تجلیل می شود.

اقدامی به قدردانی از همسران جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان در این جشنواره اشاره و اضافه کرد: جشنواره اسوه های صبر و مقاومت علاوه بر ایران در کشورهای لبنان، عراق و سوریه نیز هستیم.

دبیر جشنواره استانی «اسوه های صبر و مقاومت» با بیان اینکه از ۱۴ مادر سه شهید در گیلان تنها مادران شهیدان «امام پناهی» در فومن و «یوسفی» در رشت در قید حیات هستند، عنوان کرد: مادران سه شهید و دو شهید و تک فرزند ذکور شهید و تک فرزند شهید و همسران جانبازان ۵۰ درصد به بالا مادران و همسران نمونه ما هستند و باید قدردان آنان باشیم.

مسئول زنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با اشاره به استمرار دیدار و سرکشی و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در طول سال تصریح کرد: این دیدارها با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر زنان و خانواده استانداری استان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و کمیته زنان دفاع مقدس انجام می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان