نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر اینکه مردم دیگر تحمل رانت خواری، باندبازی و فساد را ندارند، گفت: نمایندگان مردم در مجلس و مسؤولان دولتی باید خادم مردمی باشند که با حضور در صحنه های مختلف برای ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید علی آقازاده عصر امروز در نشست با بانوان بسیج رسانه استان گیلان در سالن اقشار و متخصصین بسیج با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) روز مادر و روز زن اظهار کرد: بانوان رسانه ای گیلان، سربازان بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) در جنگ نرم و سخت هستند که مومنانه و با احساس مسؤولیت انقلابی در صحنه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه گیلان، استانی با فرصت و جغرافیای راهبردی برای جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در این جغرافیا فرصت های زیادی داریم که می تواند نیروی انسانی باسواد، علمی، فرهیخته و نخبگان علمی را پرورش دهد و در اختیار جامعه قرار داده و باعث توسعه استان شود.

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گیلان حدود ۴۰ درصد برنج کشور را تامین می کند، گفت: در کشاورزی با توجه به تدابیر رهبر انقلاب، باید به ملزومات توسعه مانند منابع آبی، لایروبی ها و مکانیزاسیون کشاورزی توجه شود.

آقازاده با اشاره به اینکه مسؤولان استانی باید به موضوع کشاورزی توجه ویژه ای داشته باشند، تصریح کرد: حفظ این دستاورد برای تامین نیازهای عمومی کشور مهم است و همچنین صرفه اقتصادی برای کشاورزان و صنعت گردشگری داشته و فرصت گران بهایی است که با توجه به وضعیت جغرافیایی و سطح فرهنگ مردم برای مسافران نیز جذابیت دارد.

وی با اذعان به اینکه در حوزه کشاورزی و گردشگری عقب ماندگی داریم، بیان کرد: در این سال ها نتوانستیم بخش خصوصی و دولت را درگیر این فضا کنیم در حالی که گیلان به عنوان توقف گاه و نقطه عبوری مسافران، استانی استراتژیک بوده و باید بتوانیم محیط زیست استان را حفظ و تقویت کنیم.

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فاقد زیرساخت ها هستیم، گفت: در بخش صنعت گیلان با داشتن نیروهای توانمند در صنایع مختلف از جمله صنایع مدرن، نتوانستیم خوب برنامه ریزی کنیم.

آقازاده با بیان اینکه در گیلان باید در حوزه هایی مانند نساجی سرمایه گذاری کنیم، افزود: باید از ظرفیت های توانمند استان گیلان استفاده کنیم و همچنین آشنایی اصحاب رسانه و خبرنگاران با ظرفیت های مختلف استان و تلاش در جهت انعکاس مسائل راهبردی، فرصت ها و چالش های جامعه و کمک به مسؤولان اجرایی می تواند بسیار مثمرثمر باشد.

وی با اشاره به اینکه کمبودها و ضعف های در بخش های مختلف استان داریم، بیان کرد: نمایندگان مجلس و مسؤولین دولتی باید خادم مردمی باشند که با حضور در صحنه های مختلف برای مقابله با توطئه های دشمن نقش آفرینی کردند و باید جهت رفاه و آسایش آن ها قدم بردارند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم دیگر تحمل رانت خواری، باندبازی و فساد را ندارند، گفت: مردم از دولت مردمی و انقلابی انتظار مدیریت انقلابی دارند و به همین دلیل اجازه مدیریت منفعل و منفعت طلب را نباید به کسی بدهیم.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان