رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان وظیفه اساسی پیروان راه حق و عدالت را تولید محتوا برای مقابله با توطئه های دشمن دانست و گفت: امروز جنگ رسانه ای در اولویت دشمن قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی بعد از ظهر یکشنبه در همایش تجلیل از بسیجیان استان گیلان با بیان اینکه امروز مقابل جبهه باطل ایستاده ایم، اظهار داشت: زمانی که پیامبر گرامی اسلام در مدینه حکومت تشکیل دادند جبهه کفر، شرک و بت پرستی در مقابل جبهه حق ایستادند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ساز و کارهای جبهه کفر و شرک امروز گسترده تر شده است، افزود: البته جبهه حق همواره پای ارزش ها و آرمان های الهی خود ایستاده و هیچگاه کوتاه نیامده است.

آیت الله فلاحتی تاکید کرد: زمان پیامبر اکرم (ص) افرادی بودند که در مدینه کنار ایشان می ایستادند اما با دشمنان پیامبر ارتباط داشتند مانند کسی که امروز در جمهوری اسلامی زندگی کرده و از نعمات نظام اسلامی استفاده کرده اند اما برای دشمنان این نظام و انگلیس جاسوسی کرده و برای جبهه کفر نقش بازی می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به حوادث و اغتشاشات چند ماهه گذشته اشاره کرد و اضافه کرد: عده ای دست به کشتار مأموران نیروی انتظامی، جوان بسیجی و طلبه زدند اما از سوی دیگر بعضی ها همچنان ندای «اعدام نکنید» سر می دهند و در زمین دشمن بازی می کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت بزرگ ایران مسیر خود را پیدا کرده است، افزود: مردم مجاهد فهمیده اند این انقلاب با حضور مردم، مانا و جاویدان و برقرار خواهد ماند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به دو وظیفه اساسی پیروان راه حق و عدالت تصریح کرد: امروز هر فردی که دارای رسانه تصویری، گفتاری و نوشتاری است وظیفه دارد برای جبهه خودی و انقلاب اسلامی تولید محتوا کند تا کسانی که در مسیر هستند توسط دشمنان منحرف نشده و فریب نخورند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز جنگ رسانه ای در اولویت دشمنان قرار دارد، ادامه داد: دشمن به این باور رسیده که اگر در زمینه نظامی، کوچک ترین خطایی از جبهه کفر سر بزند جمهوری اسلامی، تلاویو را با خاک یکسان خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مردم مسلمان، جوانان، بسیج و جبهه مقاومت باید همچنان در صحنه باشند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی هم تاکید داشتتد که «فکر نکنید قضایا تمام شده است زیرا دشمن کار خود را تمام شده نمی داند و تا زمانی که انقلاب اسلامی دل ها را در دنیا فتح کند دشمن نیز آرام نخواهد نشست.»

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه ایالات متحده ۸۸ درصد بودجه کشورش را به عرصه نظامی اختصاص می دهد، تاکید کرد: ما امروز وظیفه داریم حضورمان را در میادین حمایت از انقلاب اسلامی، پاسداشت شهیدان و آرمان های انقلاب استمرار ببخشیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان