مدیرکل صمت گیلان از صاحبان واحد های تولیدی و صنعتی استان خواست برای دریافت سهمیه سوخت جایگزین فوری به سامانه تجارت آسان شرکت نفت مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از صبوری صنعتگران استان در خصوص محدودیت های مصرف انرژی اظهار کرد: با هماهنگی با مدیران شرکت نفت و با هدف تسریع در اختصاص سوخت جایگزین مورد نیاز واحد های تولیدی ، مسئولان این واحد های صنعتی به سامانه تجارت آسان شرکت نفت مراجعه و پس از ثبت نام و بارگذاری مدارک بدون نیاز به تأیید اداره کل صمت، در سریعترین زمان ممکن، سهمیه سوخت مورد نیاز واحد خود را بدون طی مراحل اداری خاص دریافت کنند.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه این هماهنگی با هدف جبران قطع انرژی بخش صنعت استان انجام شده، افزود: در صورت بروز هرگونه مشکل، مورد را فوری به معاونت امور صنایع و معادن اداره کل صمت گیلان اطلاع دهند.

پیش از این و در تاریخ ۲۱ دی ماه عیسی جمال نیکویی، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان؛ اعلام کرده بود که احتمالاً تا ۱۰ روز آینده محدودیت هایی در توزیع گاز کشور وجود داشته باشد اما انتظار است با مدیریت مصرف مردم در بخش خانگی، محدودیت در بخش صنایع برداشته و ازسرگیری فعالیت های صنعتی ادامه داشته باشد.

به گفته وی این تصمیم مرکز مدیریت دیسپاچینگ شرکت گاز به منظور تأمین گاز بخش خانگی صورت گرفته است.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان