مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مستمری بگیران این صندوق در استان خبر داد.

یزدان شعبانی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از پرداخت وام قرض الحسنه به مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان خبر داد و اظهار کرد:  این تسهیلات قرض الحسنه به مستمری بگیران این صندوق در استان بدون ضامن و مراجعه حضوری پرداخت می شود.

به گفته وی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه این صندوق طبق تفاهم نامه صورت گرفته با بانک قرض الحسنه مهر ایران به زودی در گیلان آغاز خواهد شد.

️مدیر صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان گفت: متقاضیان جهت دریافت این تسهیلات نیاز به معرفی ضامن ندارند و همچنین الزامی نیز برای مراجعه حضوری نخواهند داشت.

آن طور که شعبانی اذعان کرده، کشاورزان، روستائیان و عشایر جهت دریافت خدمات صندوق بیمه اجتماعی می توانند پس از ابلاغ در سطح استان به کارگزاری های منتخب که در بخش ها و روستاها نیز حضور دارند، مراجعه کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان در خصوص بازپرداخت این تسهیلات نیز گفته است: بازپرداخت این تسهیلات از حقوق مستمری متقاضیان دریافت می شود.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان