رشت- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با بیان اینکه ترویج فرهنگ فرزندآوری باید متولی محور باشد، گفت: برگزاری همایش ها و سمینارهای مختلف منجر به تشویق این امر نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تاج شهرستانی بعد از ظهر دوشنبه در همایش نکوداشت مادران قاسم پرور در رشت، اظهار کرد: تقویت اعتقادات و باورهای اسلامی در بین خانواده ها منجر به شهداپروری می شود.

وی با بیان اینکه دامنه کار فرهنگی در همه بخش ها گسترده است، افزود: انجام کار فرهنگی برای تبیین مفاهیم و موضوعات مختلف در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با بیان اینکه ترویج فرهنگ فرزندآوری باید متولی محور باشد، گفت: برگزاری همایش ها و سمینارهای مختلف منجر به فرزندآوری نمی شود باید متولی اصلی این حوزه مشخص شود.

تاج شهرستانی با بیان اینکه سطح توقعات زوجین امروز بسیار بالا رفته است، اضافه کرد: در گذشته زوجین زیر سقف یک خانه کوچک اجاره ای هم روزگار می گذراندند اما امروز انتظارات افراد گسترده شده است.

وی با تاکید بر تقویت امید و نشاط در جامعه، افزود: برخی بی نظمی ها امید را از جامعه سلب کرده است.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه، بیان کرد: در شرایطی هستیم که به ریال درآمد کسب می کنیم و دلار خرج می کنیم و این وضعیت باید سامان دهی شود.

تاج شهرستانی با اشاره به به اهمیت و جایگاه تربیت فرزندان در جامعه، اضافه کرد: تربیت و پرورش اسلامی فرزندان باید در اولویت خانواده ها قرار گیرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان