رشت- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر فرهنگ سازی در فرزندآوری و چند فرزندی، گفت: اشاعه فرهنگ و سبک زندگی اسلامی باید در اولویت متولیان در بخش های مختلف قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن پیراولیا بعد از ظهر دوشنبه در همایش نکوداشت مادران قاسم پرور در رشت اظهار کرد: حرف و درد و دل جوانان و نوجوانان باید شنیده شود و اگر در این بخش غفلت شود بعدها دچار آسیب جدی خواهیم شد.

وی با تاکید بر نامگذاری اسم حسنه برای فرزندان، افزود: نهادن نام نیک برای فرزندان در آینده این افراد تأثیرگذار است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر فرهنگ سازی در فرزندآوری و ازدیاد جمعیت، بیان کرد: فرزنداوری و چندفرزندی به عنوان سبک زندگی اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.

پیراولیا با اشاره به فرهنگ چندفرزندی در گذشته، اضافه کرد: سطح توقعات خانواده ها در زمان گذشته بسیار پایین بود و همانند امروز بر مدار تجمل گرایی نمی چرخید.

وی با بیان اینکه فرهنگ قناعت پیشگی در جامعه بسط و گسترش پیدا کند، افزود: اشاعه فرهنگ و سبک زندگی اسلامی باید در اولویت متولیان در بخش های مختلف قرار گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به تاثیرپذیری خانواده ها در جنگ شناختی و ادراکی دشمن اضافه کرد: تکنولوژی و فرهنگ غربی بر سبک زندگی جامعه غالب شده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان