معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر جلوگیری خانواده ها از تجمل گرایی در کشور گفت: در گذشته سطح توقعات خانواده ها بسیار پایین بوده ولی متأسفانه امروزه بر مدار تجمل گرایی ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن پیراولیا عصر امروز در همایش نکوداشت مادران قاسم پرور در رشت با بیان اینکه نوجوانان و جوانان انتظار دارند تا حرف دل آنان شنیده شود، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان همواره انتظار دادند والدین صحبت های آنان را بشنوند و از نظرات آنان استفاده کنند لذا اگر در این بخش غفلت شود بعدها دچار آسیب جدی خواهیم شد. 

وی با اشاره به نقش موثر انتخاب نامی نیک برای فرزندان توسط والدین گفت: نهادن نام نیک برای فرزندان، در آینده این افراد در زندگی شخصی و اجتماعی تأثیرگذار است. 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری فرهنگ سازی در خصوص فرزند آوری دانست و بیان کرد: فرزندآوری و چندفرزندی یک از مهم ترین ویژگی ها در سبک زندگی اسلامی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد. 

پیر اولیا با تاکید بر جلوگیری خانواده ها از تجمل گرایی در کشور افزود: در گذشته سطح توقعات خانواده ها بسیار پایین بوده ولی متأسفانه امروزه بر مدار تجمل گرایی می چرخد و تا مادامی که این روند تغییر نکند، جمعیت کشور رو به جوانی حرکت نمی کند. 

و با بیان اینکه اشاعه فرهنگ و سبک زندگی اسلامی باید در اولویت متولیان در بخش های مختلف قرار گیرد، گفت: استکبار سعی دارد از طریق جنگ روانی و تکنولوژی فرهنگ غربی را در جامعه غالب کند ولی همواره نا موفق بوده است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان