مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش ستاد نماز جمعه در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی گفت: ستاد نماز جمعه با فعالیت ها و اقدامات جهادی ائمه جمعه به مجموعه خدوم قرارگاه فرهنگی، ...

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه تالش در دفتر ستاد نماز جمعه این شهر با بیان اینکه تریبون نماز جمعه محلی برای بازگو کردن مشکلات مردم در حوزه های مختلف است، اظهار کرد: مردم ائمه جمعه را بخشی از خود دانسته و نماز جمعه را محلی برای بازگو کردن مشکلات خود می دادند لذا انتظار می رود ائمه جمعه در بیان حق طلبی از هیچ تلاشی به مانند گذشته دریغ نکنند.

وی با اشاره به نقش ستاد نماز جمعه در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی گفت: ستاد نماز جمعه با فعالیت ها و اقدامات جهادی ائمه جمعه به مجموعه خدوم قرارگاه فرهنگی، اجتماعی و خدماتی در راستای خدمتگزاری به مردم تبدیل شده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان شاخص ترین ویژگی حکومت نبی مکرم اسلام در تشکیل حکومت در مدینه مسئله مسجد سازی و اقامه نماز جمعه دانست و افزود: نماز جمعه یکی از دغدغه های اصلی ائمه اطهار علیهم السلام بود که در جمهوری اسلامی احیا شد.

محمدی با بیان اینکه ائمه اطهار علیهم السلام مرکز تقویت اسلام در مقابل کفر و مرکز وحدت و مقاومت اسلامی را نمازجمعه می دانند، تصریح کرد: نماز جمعه مرکز تولید فکر اسلامی و قرارگاه ترویج و تقویت فکر اسلامی و انقلابی است و به همین دلیل است که استکبار اسلحه خود را در جنگ نرم به سمت جامعه روحانیت نشانه رفته است.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان